AnonymBruker Skrevet 11. september 2013 #1 Skrevet 11. september 2013 jeg er på møteplassen, å der fant jeg en som bor i samme kommune som meg. han er sykt kjekk og jeg har alltid hatt et godt øye til han. han var sjåfør en gang da jeg og ei veninne hadde vært på byen så kanskje ikke det beste førsteintrykket. men har jo sett han senere å snakket så vidt med han. hverken han eller jeg har VIP, men jeg er venn med han på face. sendte han en melding som inneholdt "hei skjer?" bare for å se om det er respons. noen som har tips til hva jeg kan si videre? skal jeg si at jeg så han der å ville sende en melding eller? jeg er så dårlig på dating osv. haha Anonymous poster hash: 5c0ca...9d0
AnonymBruker Skrevet 11. september 2013 #2 Skrevet 11. september 2013 ingen? Anonymous poster hash: 5c0ca...9d0
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2013 #3 Skrevet 11. september 2013 jeg er på møteplassen, å der fant jeg en som bor i samme kommune som meg. han er sykt kjekk og jeg har alltid hatt et godt øye til han. han var sjåfør en gang da jeg og ei veninne hadde vært på byen så kanskje ikke det beste førsteintrykket. men har jo sett han senere å snakket så vidt med han. hverken han eller jeg har VIP, men jeg er venn med han på face. sendte han en melding som inneholdt "hei skjer?" bare for å se om det er respons. noen som har tips til hva jeg kan si videre? skal jeg si at jeg så han der å ville sende en melding eller? jeg er så dårlig på dating osv. haha Anonymous poster hash: 5c0ca...9d0 Jo, jeg synes at du kan si at du så han på MP, og at du ikke fikk skrevet til han der pga manglende VIP Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 11. september 2013 #4 Skrevet 11. september 2013 Hadde du giddi å brydd deg om en dråpe i vannet som sa hei, skjer? til deg på datingsider? Du klarer å få til bedre en dette selv. Anonymous poster hash: 9ce60...33f 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2013 #5 Skrevet 11. september 2013 Hadde du giddi å brydd deg om en dråpe i vannet som sa hei, skjer? til deg på datingsider? Du klarer å få til bedre en dette selv.Anonymous poster hash: 9ce60...33f TS her han svarte faktisk å nå sender vi lange meldinger. sa også at jeg så han på møteplassen ^^ skal jeg spørre om vi skal ta en kaffe en dag??? Anonymous poster hash: 5c0ca...9d0
Blod Skrevet 11. september 2013 #6 Skrevet 11. september 2013 Hadde du giddi å brydd deg om en dråpe i vannet som sa hei, skjer? til deg på datingsider? Du klarer å få til bedre en dette selv.Anonymous poster hash: 9ce60...33f Nå kjenner hun han fra før da
AnonymBruker Skrevet 11. september 2013 #7 Skrevet 11. september 2013 å herre vi skal ta en kaffe en dag!! blir veldig avslappa. tar det på en pub her i en ukedag når det ikke er noe serlig med folk der (ja her er det dødt). jeg har kriblinger i kroppen!! TS Anonymous poster hash: 5c0ca...9d0 1
Blod Skrevet 11. september 2013 #8 Skrevet 11. september 2013 å herre vi skal ta en kaffe en dag!! blir veldig avslappa. tar det på en pub her i en ukedag når det ikke er noe serlig med folk der (ja her er det dødt). jeg har kriblinger i kroppen!! TS Anonymous poster hash: 5c0ca...9d0 Lykke til
AnonymBruker Skrevet 11. september 2013 #9 Skrevet 11. september 2013 Lykke til takk :D ååååh jeg letta litt nå altså! innså hvor mye jeg egentlig savner den følelsen TS Anonymous poster hash: 5c0ca...9d0
frøkenkoz Skrevet 12. september 2013 #10 Skrevet 12. september 2013 Så koooooos klem til deg å lykke til
AnonymBruker Skrevet 12. september 2013 #12 Skrevet 12. september 2013 TS her han svarte faktisk å nå sender vi lange meldinger. sa også at jeg så han på møteplassen ^^ skal jeg spørre om vi skal ta en kaffe en dag??? Anonymous poster hash: 5c0ca...9d0 kommer du til å spørre om hjelp hver gang du møter en du syns er kjekk?? bare spør,herregud Anonymous poster hash: d32d1...868
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 12. september 2013 #13 Skrevet 12. september 2013 Oppdater oss gjerne, TS. Alltid gøy med slike tråder.
AnonymBruker Skrevet 12. september 2013 #14 Skrevet 12. september 2013 kommer du til å spørre om hjelp hver gang du møter en du syns er kjekk?? bare spør,herregud Anonymous poster hash: d32d1...868 haha, nei. men må jo være lov til å spørre om råd når man er litt usikker eller? veit at mange KG frøkner mener de er de eneste med nyttige svar men altså... Anonymous poster hash: 5c0ca...9d0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå