Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har nettopp møtt en supertrivelig fyr som jeg har blitt skikkelig betatt av! :) Vi har møtt hverandre jevnlig i nesten 2 uker nå, hovedsakelig alene oss to uten noen andre.

Det jeg lurer på er: Hva er vanlig oppførsel ovenfor hverandre mens andre (dvs ikke nære venner som vet om at vi treffer hverandre for tiden, men mer fjerne venner/bekjente på aktiviteter man er med på) er tilstede når man sist gang man møttes drev med heftig råklining i timesvis i edru tilstand? :P

Han jeg treffer føler jeg at "nedgraderer" meg til en venn når vi har møttes med andre betjente av han tilstede, og jeg føler det blir en unaturlig avstand da som jeg overhodet ikke føler når vi treffes alene (jeg oppfører meg ikke bare som en ordinær venn mot han når siste gang vi traff hverandre var timesvis med råklining iallfall). Forventer ikke at man kysser hverandre, men mer det at kroppsspråket viser at "jeg liker deg som mer enn en venn".. Vi har forøvrig brukt litt tid på å nå "kline-stadiet" hver gang vi har møttes, men det har alltid endt med en skikkelig dose klining tilslutt, når vi er alene oss sammen bare:D

Noen meninger om dette? :)

Fortsetter under...

Gjest SweetSunshine

Jeg hadde ikke tatt meg nær av det (enda). Dere har bare truffet hverandre i to uker, og brukt mesteparten av denne tiden for dere selv. Det vil si at dere er nå i en relativt ny situasjon der dere trenger å finne en måte å oppføre dere på som passer begge, og ikke minst må dere bli trygge på hverandre som partnere. Dessuten så håper jeg ikke at det er mangel på råklining du sikter til når du snakker om at han behandler deg som en venn. Det er det ikke så mange som er komfortable med. Gi det litt tid, så får du helt sikkert en armkrok å sitte i.

Endret av SweetSunshine

Annonse

Da jeg holdt på med han jeg nå er sammen med, så holdt jeg litt "avstand" når vi var sammen med andre selv om vi hadde sex og sånn når det bare var vi to. Jeg var jo usikker på om det ble noe forhold, og jeg ville ikke gi tegn om noe forhold til andre for... Skravla går borti her altså! Jeg orka bare ikke høre noe sånn "har du fått deg kjææææreste?" Før jeg faktisk visste det selv.

Kanskje din fyr er litt likedan. Litt usikker på hvor dere er.

Men hvis du ønsker å ta steget videre så må du bare snakke med han. Kan hende han føler seg litt tryggere med å være "dere to" sammen med andre da og.

• 2 uker senere...

Da jeg holdt på med han jeg nå er sammen med, så holdt jeg litt "avstand" når vi var sammen med andre selv om vi hadde sex og sånn når det bare var vi to. Jeg var jo usikker på om det ble noe forhold, og jeg ville ikke gi tegn om noe forhold til andre for... Skravla går borti her altså! Jeg orka bare ikke høre noe sånn "har du fått deg kjææææreste?" Før jeg faktisk visste det selv.

Kanskje din fyr er litt likedan. Litt usikker på hvor dere er.

Men hvis du ønsker å ta steget videre så må du bare snakke med han. Kan hende han føler seg litt tryggere med å være "dere to" sammen med andre da og.

Ja, han er litt sånn egentlig tror jeg :) er litt progress på det nå da, til en viss grad, men jeg skal høre med han om hvordan han foretrekker å oppføre seg iht meg når vi er ilag med andre :) jeg er litt sånn at jeg har behov for et lengre blikk (når ingen andre ser det), eller, når andre har gått til et annet rom at vi stjeler noen kyss fra hverandre (det gjorde vi sist ;) superherligt! ). Vi er ikke sammen per idag, men jeg synes det er helt greit å ta det piano. Forstår jo at han ikke viser meg fram for verden som kjæresten sin når vi ikke er sammen enda (selv om de fleste rundt oss, felles venner, vet veldig godt at vi virkelig liker hverandre) :)

Anonymous poster hash: 015c0...9ea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...