AnonymBruker Skrevet 11. september 2013 #1 Skrevet 11. september 2013 Kjæresten min er på ferie, han kommer ikke hjem før om 67 dager for å være presis. Han har allerede vært borte noen uker. Har dere noen råd om hva jeg kan gjøre for å få tiden til å gå? For å ikke tenke på han så mye?Anonymous poster hash: d95e1...85a
AnonymBruker Skrevet 11. september 2013 #2 Skrevet 11. september 2013 Ts her, å få tiden til å gå blir kanskje litt feil, er student og vi har ei datter sammen som får tiden til å gå i rasende fart men hva jeg kan gjøre for å flytte tanken litt?Anonymous poster hash: d95e1...85a
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2013 #3 Skrevet 11. september 2013 For å ikke tenke på han? Vil du glemme ham inntil videre ?
Gjest Arbeider Skrevet 11. september 2013 #4 Skrevet 11. september 2013 Ha et bra liv. Du mangler sikkert mer enn kjæresten om du ikke får flyttet tankene. Tips 2 vær bevisst når du begynner å savne fyren og kvel tankene.
AnonymBruker Skrevet 11. september 2013 #5 Skrevet 11. september 2013 Nei? Selvfølgelig ikke. Mente råd til noe som flytter tankene mine litt vekk fra han, savner han så mye at jeg blir fysisk dårlig til tider.Anonymous poster hash: d95e1...85a
AnonymBruker Skrevet 11. september 2013 #6 Skrevet 11. september 2013 Jeg har et veldig fint liv, har verdens fineste lille familie, flere gode venninner som ofte kommer på kveldene når lille har tatt kvelden, og på dagtid er det studier. Har ingenting å klage på. Vi er ikke vant til å være vekk fra hverandre, og hvertfall ikke så utrolig lenge. Anonymous poster hash: d95e1...85a
AnonymBruker Skrevet 11. september 2013 #7 Skrevet 11. september 2013 Du overlever nok. Bare ikke sitt hjemme og synes synd på deg selv. Anonymous poster hash: c9483...5cb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå