Gå til innhold

Oppførsel alene oss sammen vs. når andre tilstede

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettopp møtt en supertrivelig fyr som jeg har blitt skikkelig betatt av! :) Vi har møtt hverandre jevnlig i nesten 2 uker nå, hovedsakelig alene oss to uten noen andre.

Det jeg lurer på er: Hva er vanlig oppførsel ovenfor hverandre mens andre (dvs ikke nære venner som vet om at vi treffer hverandre for tiden, men mer fjerne venner/bekjente på aktiviteter man er med på) er tilstede når man sist gang man møttes drev med heftig råklining i timesvis i edru tilstand? :P

Han jeg treffer føler jeg at "nedgraderer" meg til en venn når vi har møttes med andre betjente av han tilstede, og jeg føler det blir en unaturlig avstand da som jeg overhodet ikke føler når vi treffes alene (jeg oppfører meg ikke bare som en ordinær venn mot han når siste gang vi traff hverandre var timesvis med råklining iallfall). Forventer ikke at man kysser hverandre, men mer det at kroppsspråket viser at "jeg liker deg som mer enn en venn".. Vi har forøvrig brukt litt tid på å nå "kline-stadiet" hver gang vi har møttes, men det har alltid endt med en skikkelig dose klining tilslutt, når vi er alene oss sammen bare:D

Noen meninger om dette? :)

Anonymous poster hash: 6f05b...e38

Anonymous poster hash: 6f05b...e38
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det at han "nedgraderer" deg til en venn når dere treffes viser at han er usikker på om dette er noe han vil satse på. Det er IKKE noe negativt, så ikke ta det som det. Det betyr bare at fyren er fornuftig og vil bli kjent med deg før han anonserer til hele verden om at du er hans.

Det DU kan gjøre for å gjøre han mer sikker er å ikke bry deg om denne nedgraderingen, smile og være hyggelig mot de dere treffer. Det at andre vil like deg og se på deg som en smilende og hyggelig person vil øke din verdi hos han, og han vil være stolt av å bli sett sammen med deg.

Den feilen mange gjør når de opplever slike ting er at de tenker negativt og krever svar på hvorfor han er som han er. Da blir du et stressmoment i livet hans med en gang og det vil du ikke være.

Man kan ikke vite hva man føler etter bare noen uker. Det tar flere måneder å bli kjent og utvikle virkelige føleser. Alt før det er bare illusjoner bassert på hva vi tror vi føler og hvordan vi tror personen vil være.

Skrevet

Kjæresten min gjorde faktisk det samme den dagen vi ble sammen også han. Han visste bare ikke bedre :fnise: . Var ingen som skjønte noenting da første kysset kom den kvelden. Bedret seg fort da=)

Så ikke stress =)

Anonymous poster hash: 3e103...68e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...