MissEi Skrevet 11. september 2013 #1 Skrevet 11. september 2013 Hører det er blitt vanlig å ha dokurver, hva ville dere satt pris på at var i kurven ? Har laget en liste ( elsker lister ) Hårspray Deospray Kleenex Q- tips Hårnåler Smertestillende Strømpebukse Plaster Sikkerhetsnåler Tyggegummi Mints Tamponger Blank neglelakk Sykit Neglefil Tannpirkere
CathFoto Skrevet 11. september 2013 #2 Skrevet 11. september 2013 Vi har kjøpt: Ibux Hårspray Plaster Blank neglelakk Ekstra strømpebukser Håndkrem Tyggegummi Føyer nå til hårnåler, tannpirkere har vi på bordet. Synes det holder med enten tyggegummi eller mints, trenger ikke begge.
Gjest iGirl Skrevet 11. september 2013 #3 Skrevet 11. september 2013 En ting jeg har lurt på; setter man dokurv kun på damedo? Altså trenger ikke mannfolka å freshen up?
Gjest Anubiel Skrevet 12. september 2013 #4 Skrevet 12. september 2013 Tanntråd! Mange som ikke kan bruke tannpirkere, meg selv inkludert.
MissEi Skrevet 12. september 2013 Forfatter #5 Skrevet 12. september 2013 Smart:) hva tror dere menn hadde likt å hatt i dokurven?
Gjest Adriane Skrevet 12. september 2013 #8 Skrevet 12. september 2013 Skulle vi hatt sånne kurver, ville jeg hatt med håndkrem også (både hos kvinner og menn) Ellers, for å svare på spørsmålet om hva menn ville sette pris på i en sånn kurv, så kanskje - håndkrem (som nevnt) - tannpirkere/tanntråd - q-tips - sy-kit (kan skje uhell for mannfolka også, knapper som løsner f.eks) - kleenex - plaster - smertestillende - halsbrannremedier (kjekt å ha i kvinne-kurven også) - mints eller tyggegummi - gnagsårplaster (ville hatt i begge kurvene) Noe annet som kan være veldig greit å ha i begge er sånn miniflaske med flekkfjernerspray, i fall noen har et uhell med drikke eller mat.
Gjest Doh Skrevet 12. september 2013 #9 Skrevet 12. september 2013 Husker ikke helt hva vi hadde oppi (den stod forresten på et bord utenfor toalettene som var i en annen etg enn resten av lokalet. Men det var hvertfall: Smertestillende Plaster Gnagsårplaster Tannpirkere/tanntråd Ellers er det nok lurt med: Tyggegummi Kleenex Q-tips Sysett
Gjest iGirl Skrevet 12. september 2013 #10 Skrevet 12. september 2013 Jeg var faktisk i et bryllup på 90-tallet (i Norge, ja) hvor de hadde dokurv, så tror ikke det er så nymotens 2
CathFoto Skrevet 12. september 2013 #11 Skrevet 12. september 2013 En ting jeg har lurt på; setter man dokurv kun på damedo? Altså trenger ikke mannfolka å freshen up? En på hver do
Gjest iGirl Skrevet 12. september 2013 #12 Skrevet 12. september 2013 En på hver do ahaa, Oki. Synes jeg bare hører om "dameting" i disse do-kurvene
CathFoto Skrevet 12. september 2013 #13 Skrevet 12. september 2013 ahaa, Oki. Synes jeg bare hører om "dameting" i disse do-kurvene Vi har smertestillende, håndkrem, tyggis og baconplaster på herredoen.
Pimpel Skrevet 13. september 2013 #14 Skrevet 13. september 2013 Bruker folk faktisk "dokurvene", eller er det bare en unødvendig utgift?
Gjest Arch Skrevet 13. september 2013 #16 Skrevet 13. september 2013 (endret) De siste bryllupene jeg har vært i har vært på plasser med ti single do, sånn ca. Blir dyrt dette om man skal ha ti dokurver med alt mulig i. Endret 13. september 2013 av Arch
Sophie-Ann Skrevet 13. september 2013 #17 Skrevet 13. september 2013 Tråden er ryddet for avsporinger. Sophie-Ann, mod
CathFoto Skrevet 14. september 2013 #18 Skrevet 14. september 2013 Bruker folk faktisk "dokurvene", eller er det bare en unødvendig utgift? Kommer vel an på om noen får gnagesår, strømpebuksen revner, har lyst å smøre hendene etter håndvask, før vondt i hodet, får dårlig ånde osv. Vi får alltids brukt både smertestillende, gnagesårplaster, håndkrem og tyggis så om ingen trenger det så er det mindre vi trenger å kjøpe til å ha hjemme. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå