Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter mye tenking har jeg kommet frem til at hun som jeg trodde at jeg hadde noe på gang med, kun har brukt meg og oppmerksomheten min til og fylle sine egne bekreftelsesbehov, med det resultatet at jeg nå er stormende forelsket i henne.

Har dere noen råd for hvordan og gripe ann situasjonen?

Anonymous poster hash: 0360d...2c8
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan kan du vite det, TS? Har du spurt henne?

Anonymous poster hash: 847da...d9a

Gjest Wanderlust
Skrevet

Etter mye tenking, ja. Du kom fram til dette helt alene uten å høre med henne, med andre ord?

Skrevet

Etter mye tenking, ja. Du kom fram til dette helt alene uten å høre med henne, med andre ord?

Jepp, pluss det og STALKE facebooken hennes, hvor hun skrev om kjærlighet som hun IKKE kunne få.

• Liker 3
Skrevet

Har vært igjennom noe av det samme for litt siden, og det er skikkelig dritt. Eneste man kan gjøre er vel å prøve og tenke på andre ting og kutte all kontakt med dama.

Håper virkelig at du kommer over henne raskt :)

• Liker 1
Gjest Wanderlust
Skrevet

Jepp, pluss det og STALKE facebooken hennes, hvor hun skrev om kjærlighet som hun IKKE kunne få.

Men gud, mann deg opp og prat med henne.

Drev på med en som deg som skulle overtenke og analysere. Alt gikk helt fint helt til det spiste ham opp og ødela alt. Er du virkelig forelska i henne kan du da prøve å kjempe litt for det, i stedet for å gi opp med en gang du møter motgang.

Ja, klart det kan være at hun ikke er interessert, men det kan også hende hun faktisk er det og at du driter deg selv på leggen.

Skrevet

Hun skriver om kjærlighet hun IKKE kan få? Vet hun om dine følelser? Er du 100% sikker på at det ikke er deg hun snakker om?

Gjest slettetbruker
Skrevet

Stakkars deg.. jeg har en enhjørning du kan låne hvis du vil

Skrevet

Hun skriver om kjærlighet hun IKKE kan få? Vet hun om dine følelser? Er du 100% sikker på at det ikke er deg hun snakker om?

Vel, man skal aldri si aldri, har hintet kraftig om det, men det rimer bare ikke, har kjent henne i snart ett år, og har kun møtes en gang så tviler ganske sterkt.

Skrevet

Men gud, mann deg opp og prat med henne.

Drev på med en som deg som skulle overtenke og analysere. Alt gikk helt fint helt til det spiste ham opp og ødela alt. Er du virkelig forelska i henne kan du da prøve å kjempe litt for det, i stedet for å gi opp med en gang du møter motgang.

Ja, klart det kan være at hun ikke er interessert, men det kan også hende hun faktisk er det og at du driter deg selv på leggen.

Hvordan nøyaktig var det han ødela det da?

• Liker 2
Skrevet

Vel, man skal aldri si aldri, har hintet kraftig om det, men det rimer bare ikke, har kjent henne i snart ett år, og har kun møtes en gang så tviler ganske sterkt. Anonymous poster hash: 0360d...2c8

Hvis dere kun har møtt hverandre en gang, hvordan har hun da "brukt" deg?

• Liker 2
Skrevet

Hvis dere kun har møtt hverandre en gang, hvordan har hun da "brukt" deg?

Ser vel at jeg kanskje formulerte meg litt klønete, men var over en periode hvor vi var sammen så og si hver dag, men så måtte hun dra, skal dit hun bor i november.

Vel jeg føler meg brukt fordi hun har alltid villet ha kontakt, også når jeg først gir henne det, så forsvinner hun bare. jeg kunne lagt ut om dette her i det vide og det brede.

• Liker 1
Skrevet

Ser vel at jeg kanskje formulerte meg litt klønete, men var over en periode hvor vi var sammen så og si hver dag, men så måtte hun dra, skal dit hun bor i november.

Vel jeg føler meg brukt fordi hun har alltid villet ha kontakt, også når jeg først gir henne det, så forsvinner hun bare. jeg kunne lagt ut om dette her i det vide og det brede.

Please do.

Du er da på et kvinneforum! ;)

Anonymous poster hash: 1d1e5...8a6

Skrevet

Ikke stalk facebooken hennes du dyrker forelskelsen. Dropp dama helt. Så finner du en som vil ha deg.

• Liker 1
Gjest Wanderlust
Skrevet

Hvordan nøyaktig var det han ødela det da?

Hvordan det, tror du at du er fyren? ;)

Han hadde gjort seg opp en mening om hva jeg følte og ikke følte, uten så mye å snakke med meg om det. Så da jeg var litt tilbakeholden en gang fikk jeg huden full om hvor jævlig jeg var og at jeg hadde lekt med ham. Dette stemte ikke for min del. Jeg likte ham godt, men trengte litt mer tid. Ganske opplagt at det endret seg fort når han oppførte seg sånn.

• Liker 1
Skrevet

Nei er bare så mange ting, hun har helt sluttet og spørre hvordan det går med meg, virker nesten som hu er forbanna på meg. Det andre er vel det at hun kan være så vinglete fra interessert til iskald helt uten at jeg har gjort noe som helst.

Det tredje, som forekommer ofte, er vel det at hun spør om vi ikke kan snakke sammen på skype, så kommer dagen da, og jeg sitter jo og venter og venter, også plutselig så avlyser hun helt uten grunn.

Men så kan hun være interessert igjen, så jeg har fulgt med på facebook, og konkuransen er vel heller hard, hvis man skal tas utgangspunkt i hvem som kommenterer bilder og slikt.

Skrevet

Vel og være det andre alternativet har jeg visst lenge at jeg har vært, men nå er hun nede, pga problemer der. Eller er det slemt og spille sånn?

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger.

Daenerys, mod.

Skrevet (endret)

Vel og være det andre alternativet har jeg visst lenge at jeg har vært, men nå er hun nede, pga problemer der. Eller er det slemt og spille sånn? Anonymous poster hash: 0360d...2c8

Hvem tror du spiller hvem? Du som gjør alt for henne eller hun som får deg til å gjøre alt for henne?

Endret av Arbeider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...