brud 2015 Skrevet 11. september 2013 #1 Skrevet 11. september 2013 Har endelig satt dato, og så smått begynt å se på detaljer til vårt bryllup! :D Blir ikke før i 2015, men vi gleder oss! Ikke mange detaljer som er satt enda, men vi har satt dato, skrevet en foreløpig gjesteliste, og skal booke hotellet nå snart, samme med kirken Så krysser vi bare fingrene for at alt går vår vei på datoen vi har valgt Er det andre her som er begynt planleggingen til 2015 bryllup....?
Gummiloppa Skrevet 11. september 2013 #2 Skrevet 11. september 2013 Vi har ikke begynt å planlegge så mye enda, men bestilte forlovelsesringer i dag! Har også skrevet en grov gjesteliste og bestemt meg for hvilken kjole jeg vil ha, men ellers er alt helt i startfasen. Men er det mulig å booke kirke så lang tid i forveien altså? Sitter og tenker litt på det samme selv, men er redd det er for tidlig enda.
brud 2015 Skrevet 11. september 2013 Forfatter #3 Skrevet 11. september 2013 Vet ikke, har ikke snakket med kirken enda, men det må da vel gå fint...? Huff, har ikke tenkt på at det kanskje ikke går jeg, nå ble jeg nervøs her! Jeg har ikke funnet kjole, men titter litt på nett her og der. Vet ikke hva jeg er ute etter, så må i en brudebutikk og prøve fasonger. Er ingen rundt her jeg bor så får ta det en gang vi er ute å reiser. Vil du fortelle hvilken kjole du har valgt....? evt sende meg på pm? Jeg fikk diamantring med sambo i fjor når han fridde. Har ikke sett så mye på gifteringer enda, men jeg liker tanken på palladium eller stål istedenfor hvitt gull, så en slipper å vedlikeholde dem så ofte. Da er det verdt å betale litt mer der og da for ringene, man sparer det inn igjen på det Rhodineringen av hvitt gull vil koste å gjøre med jevne mellomrom resten av livet!
Gummiloppa Skrevet 12. september 2013 #4 Skrevet 12. september 2013 Ja for jeg har hørt snakk om at noen kirker kun går med på bookninger 1 år i forveien, uten at jeg tør å si det for sikkert. Vi skal gifte oss i Sverige da det er der vi bor, så vet ikke om det er noen forskjell. Skal søren meg ta å høre litt rundt jeg og Jeg har bestemt meg for å ha vinrød / burgunder som hovedfarge, og har funnet en kjole som jeg har falt helt for fra fra Alfred Angelo: Link. Kan velge mange forskjellige farger, så tror den kommer til å passe perfekt i bryllupet Må bare finne en butikk som selger de sånn at jeg kan prøve å se hvordan den er på. Kløør i fingrene etter å begynne å pusle og planlegge! Har bestemt oss for å lage så og si alt selv, av invitasjoner osv. Men driver og sparer til leilighet som skal være på plass innen 1 år, så det kommer jo litt i første rekke om dagen, så da får man holde seg i nakken! Åh, drømmefrieri du fikk da! Vi ble bare enige om at vi ville gifte oss ca 1 år etter vi har fikset leilighet, så her var det ikke mye romantikk Men men, så lenge jeg får han så er jeg lykkelig! Skal bli moro å få forlovelsesringene også, så det føles litt mer på ordenlig!
Pimpel Skrevet 13. september 2013 #5 Skrevet 13. september 2013 Ja for jeg har hørt snakk om at noen kirker kun går med på bookninger 1 år i forveien, uten at jeg tør å si det for sikkert. Vi skal gifte oss i Sverige da det er der vi bor, så vet ikke om det er noen forskjell. Skal søren meg ta å høre litt rundt jeg og Jeg har bestemt meg for å ha vinrød / burgunder som hovedfarge, og har funnet en kjole som jeg har falt helt for fra fra Alfred Angelo: Link. Kan velge mange forskjellige farger, så tror den kommer til å passe perfekt i bryllupet Må bare finne en butikk som selger de sånn at jeg kan prøve å se hvordan den er på. Kløør i fingrene etter å begynne å pusle og planlegge! Har bestemt oss for å lage så og si alt selv, av invitasjoner osv. Men driver og sparer til leilighet som skal være på plass innen 1 år, så det kommer jo litt i første rekke om dagen, så da får man holde seg i nakken! Åh, drømmefrieri du fikk da! Vi ble bare enige om at vi ville gifte oss ca 1 år etter vi har fikset leilighet, så her var det ikke mye romantikk Men men, så lenge jeg får han så er jeg lykkelig! Skal bli moro å få forlovelsesringene også, så det føles litt mer på ordenlig! Alfred Angelo har mange vakre kjoler! Jeg liker denne veldig godt: http://www.alfredangelo.com/Collections/Modern-Vintage-Bridal/8506/?pg=1 argh! Typisk at jeg har kjole :o
Cherrytomat Skrevet 13. september 2013 #6 Skrevet 13. september 2013 (endret) dobbelpost Endret 13. september 2013 av Cherrytomat
Cherrytomat Skrevet 13. september 2013 #7 Skrevet 13. september 2013 (endret) Alfred Angelo har MYE pent! Endret 13. september 2013 av Cherrytomat
Emilie 23 Skrevet 13. september 2013 #8 Skrevet 13. september 2013 Jeg skal også gifte meg i 2015. Datoen er satt, kirken vet vi, men det går desverre ikke ann å bestille den før 1 år i forveien. Utover det vet vi ikke så mye enda!
brud 2015 Skrevet 13. september 2013 Forfatter #9 Skrevet 13. september 2013 Ja for jeg har hørt snakk om at noen kirker kun går med på bookninger 1 år i forveien, uten at jeg tør å si det for sikkert. Vi skal gifte oss i Sverige da det er der vi bor, så vet ikke om det er noen forskjell. Skal søren meg ta å høre litt rundt jeg og Jeg har bestemt meg for å ha vinrød / burgunder som hovedfarge, og har funnet en kjole som jeg har falt helt for fra fra Alfred Angelo: Link. Kan velge mange forskjellige farger, så tror den kommer til å passe perfekt i bryllupet Må bare finne en butikk som selger de sånn at jeg kan prøve å se hvordan den er på. Kløør i fingrene etter å begynne å pusle og planlegge! Har bestemt oss for å lage så og si alt selv, av invitasjoner osv. Men driver og sparer til leilighet som skal være på plass innen 1 år, så det kommer jo litt i første rekke om dagen, så da får man holde seg i nakken! Åh, drømmefrieri du fikk da! Vi ble bare enige om at vi ville gifte oss ca 1 år etter vi har fikset leilighet, så her var det ikke mye romantikk Men men, så lenge jeg får han så er jeg lykkelig! Skal bli moro å få forlovelsesringene også, så det føles litt mer på ordenlig! Jeg skal også gifte meg i 2015. Datoen er satt, kirken vet vi, men det går desverre ikke ann å bestille den før 1 år i forveien. Utover det vet vi ikke så mye enda! Uff, blir nervøs av dette jeg! :/ Men nå har jeg sendt mail til kirken for å spørre om akkurat dette, så nå håper jeg på et raskt svar så jeg slipper å tenke så mye på det Jeg har også forelsket meg i et par Angelo kjoler, så var veldig spennende å klikke på linken din og se hvilken du likte (Tror ikke jeg vil legge ut noen her, er så redd for at noen kjente plutselig finner ut hvem jeg er......... Litt paranoid på akkurat det ) Problemet mitt er at jeg bor så langt unna alle brudebutikker, så er ikke barebare å få tatt en prøverunde. Må reise i mange timer og må ha overnatting, så koster en del ja Men får uansett ikke prøvd noe på en stund enda siden jeg er gravid, så får satse på en tur til våren for å prøve litt, OM vekten er komt litt ned igjen etter fødsel da Ja frieriet var veldig romantisk og veldig uventet! Tror jeg hadde gitt opp å håpe etter mange års venting Var vel akkurat det han ventet på tror jeg "Problemet" mitt er bare at jeg fikk en så nydelig ring at jeg ikke vil bytte den i en giftering
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå