Brimi Skrevet 11. september 2013 #1 Skrevet 11. september 2013 Har prøvd å finne en serie jeg vil se på, men er helt blank. Hva kan jeg se på? Jeg har sett: - Lost girl - Criminal Minds - Castle - The Secret Circle - Pretty Little Liars - Hannibal - Lost - True Blood - Once Upon A Time - H2O - The Walking Dead - Supernatural - Games Of Thrones - The Vampire Diares - American Horror Story - The Mentalist - Special Victims Unit - Glee - Teen Wolf - Fringe - Grimm Har også sett, men som jeg ikke vil se lignende: - The OC - One Tree Hill - Gilmore Girls Og sikkert flere som jeg ikke kommer på akkurat nå. Elsker serier som er litt unaturlige, som f.eks Supernatural, Teen Wolf og The Secret Circle. Finnes det flere lignende serier? Man ser vel hva jeg liker å se på Håper noen har noen tips om hva jeg kan se på nå.
Mermaid Blues Skrevet 11. september 2013 #2 Skrevet 11. september 2013 Doctor Who, Buffy, Angel og Torchwood tror jeg kanskje kan falle i smak 1
Lady Lovelylocks Skrevet 11. september 2013 #3 Skrevet 11. september 2013 Luther!! Kjempespennende, men ikke overnaturlig da... 1
Brimi Skrevet 11. september 2013 Forfatter #4 Skrevet 11. september 2013 Doctor Who, Buffy, Angel og Torchwood tror jeg kanskje kan falle i smak Takk! Skal sjekke dem ut ^^ Luther!! Kjempespennende, men ikke overnaturlig da... Takk! Trenger jo ikke å være overnaturlig da :-p
brud 2015 Skrevet 11. september 2013 #5 Skrevet 11. september 2013 Merlin!!! den er jo litt magisk og veldig spennande Robin Hood var bra og så Bones da
Gjest Adriane Skrevet 11. september 2013 #6 Skrevet 11. september 2013 Being Human Misfits Life on Mars
Gamerfrue Skrevet 11. september 2013 #7 Skrevet 11. september 2013 House of Cards!!! :D (Se den med tekst, hvis du laster ned)
LoneWolf Skrevet 11. september 2013 #9 Skrevet 11. september 2013 Kanskje heroes? Den er litt cheezy til tider, men generelt synest jeg at den var et artig tidsfordriv
Gjest Blomst83 Skrevet 11. september 2013 #11 Skrevet 11. september 2013 Bones Body of proof Crossing Jordan Army wives Private Practice Unforgettable
Gjest JegHeterIngenting Skrevet 11. september 2013 #12 Skrevet 11. september 2013 Sherlock. Ingen bedre serier enn Sherlock.
AnonymBruker Skrevet 11. september 2013 #13 Skrevet 11. september 2013 Sherlock. Ingen bedre serier enn Sherlock. Ny-innspillingen? å som jeg veeeeeenter på sesong 3! Anonymous poster hash: d064f...3b5
AnonymBruker Skrevet 11. september 2013 #14 Skrevet 11. september 2013 Jeg mener ikke å være spydig med denne kommentaren, men du skal ikke heller finne noe mer givende å bruke tiden din på? Lese, sosialisere, noe kreativt, en sport/idrett, you name it. Disse seriene er såklart underholdende, men ganske så hjernedøde, spør du meg. Anonymous poster hash: 463db...ee5
AnonymBruker Skrevet 11. september 2013 #15 Skrevet 11. september 2013 Being human, er ikke den overnaturlig? Dr. Who. 666 park avenue, overnaturlig og lit glam. Alcatraz, Harper's island og dark angel, action. Fringe og Lost? Kanskje Missing, Ringer og Revenge? True blood! Anonymous poster hash: bfb3d...dd1
K.B.E Skrevet 12. september 2013 #16 Skrevet 12. september 2013 Ny-innspillingen? å som jeg veeeeeenter på sesong 3! Anonymous poster hash: d064f...3b5 Jeg også!
Brimi Skrevet 12. september 2013 Forfatter #17 Skrevet 12. september 2013 Jeg mener ikke å være spydig med denne kommentaren, men du skal ikke heller finne noe mer givende å bruke tiden din på? Lese, sosialisere, noe kreativt, en sport/idrett, you name it. Disse seriene er såklart underholdende, men ganske så hjernedøde, spør du meg. Anonymous poster hash: 463db...ee5 Fordi jeg må ha noe å se på når jeg er hjemme. Som jeg er 24/7 , utenom når jeg er på kurs. Orker ikke å lese eller gjøre noe idrett. Sosialisering rekker bare så langt, har ingen venner og familie bor langt unna. Orker ikke å strikke, sy, brodere eller hekle lenge heller. Dessuten gjør jeg det når jeg ser på en serie:) Har sett Heroes, synes den var kjempebra ! Nå har jeg en lang liste å kikke på ^^ Tusen takk for svar alle sammen!
Brimi Skrevet 23. september 2013 Forfatter #18 Skrevet 23. september 2013 Vil anbefale continuum og Revolution! Kjempe bra ^^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå