AnonymBruker Skrevet 11. september 2013 #1 Skrevet 11. september 2013 Da dere flyttet inn i nytt hus, var da barnet/barna da skeptiske til å sove der? Hvor gamle var de? Hvor lenge var de skeptiske og hvordan løste dere det?Anonymous poster hash: 5e39c...499
Ugla i mosen Skrevet 11. september 2013 #2 Skrevet 11. september 2013 Min datter var ganske nøyaktig ett år, og hun var ikke skeptisk. Aner ikke om det er til noe hjelp men Jeg var nøye på at alt var plassert, og at våre møbler og saker var innredet på sine plasser før hun flyttet inn. Da var det "hjemme" med en gang
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 11. september 2013 #3 Skrevet 11. september 2013 Vår var ti mnd., så det gikk helt fint.
Gjest Magdalene Skrevet 11. september 2013 #4 Skrevet 11. september 2013 Vår var 2år og 2mnd. Var litt skeptisk i starten, så hun ville at vi skulle ligge inne hos henne til hun sovnet. Gjorde det en ukes tid. Passet på å leke masse på rommet hennes på dagen, slik at hun ble trygg der.. Etter en uke la vi henne, leste og sang for henne, også hadde hun døren helt åpen, mens jeg styrte og ordnet oppe i soveromsetasjen til hun sovnet.
Orchideae Skrevet 11. september 2013 #5 Skrevet 11. september 2013 Var ikke skeptisk og sov godt fra første natt. Men hun var bare 4 mnd da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå