Gå til innhold

kan ikke "dra" med pc'en lenger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke hva som har skjedd med pc'en. Jeg har ikke installert eller avinstallert noe men styrer litt med nettleserinstillingene i går, bruker Chrome. Men problemet mitt gjelder utenfor nettleseren og.

Det er sånn at hvis jeg markerer en setning og skal flytte på den ved å dra den bort så går det ikke an å dra den. Også hvis jeg prøver å dra en nettadresse isteden for å klippe og lime linken.

Anonymous poster hash: 30142...5b2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glemte å spørre: hva kan ha skjedd og hva gjør jeg?

Anonymous poster hash: 5e34c...116
Skrevet

Anonymnr mitt endret seg, rart..

TS

Skrevet

Ingen som kan hjelpe meg?? :)

Skrevet

Jeg visste ikke at det gikk an å dra tekst på den måten en gang...?

Skrevet

Det er vanskelig å si hva som kan være feilen da det er mye forskjellig som kan ha skjedd :) Jeg vil anbefale at du sjekker instillingene i nettleseren din for så se om noe der kan ha en sammenheng.

Skrevet

Forstår ikke en gang hva TS spør om...

Skrevet (endret)

Forstår ikke en gang hva TS spør om...

Jeg bruker ikke Chrome, men firefox. Tok en liten test, merket den teksten din, holdt og dro opp til en åpen tab, og whupptidu, denne tråden dukket opp på første googletreff. Vet ikke helt om det er det ts roter med, men.

Edit:Det går ikke an å dra ting inn i notisblokk på det viset, ser det ut til.

Endret av Lutetium 71
Skrevet

Jeg bruker ikke Chrome, men firefox. Tok en liten test, merket den teksten din, holdt og dro opp til en åpen tab, og whupptidu, denne tråden dukket opp på første googletreff. Vet ikke helt om det er det ts roter med, men.

Edit:Det går ikke an å dra ting inn i notisblokk på det viset, ser det ut til.

Kult. Visste ikke at dette var mulig. Det hjelper jo ikke TS noe særlig da... :ler:

Skrevet

Dette har jeg aldri opplevd har skjedd med meg. Har aldri prøvd å gjøre dette heller ettersom ctrl+c er enklere.

Du har nok vært borti noen innstillinger uten å være klar over det. Prøv å resette innstillingene eller installere browseren på nytt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...