Gjest Belle âme Skrevet 11. september 2013 #1 Skrevet 11. september 2013 har noken den mobilen? 1. Kor masse betalte du? 2. Kor lenge varte mobilen/kor lenge har du hatt den? 3. lett å finne deksel til den? 4. Er den bra å bruke? Lang batteritid, god minne, kan ha masse bilder, musikk? 5. er det bra kamera? 6. Er den så vanntett som den angir seg å være? 7. Noke negativt med den?
estrella Skrevet 13. september 2013 #2 Skrevet 13. september 2013 har noken den mobilen? 1. Kor masse betalte du? 2. Kor lenge varte mobilen/kor lenge har du hatt den? 3. lett å finne deksel til den? 4. Er den bra å bruke? Lang batteritid, god minne, kan ha masse bilder, musikk? 5. er det bra kamera? 6. Er den så vanntett som den angir seg å være? 7. Noke negativt med den? Jeg husker ikke prisen, jeg har hatt den i ca 1 år. Er ikke mye deksel og tilbehør i butikkene her i landet, men de har mer på f.eks ebay. Jeg synes den er lett å bruke, kameraet er helt ok, ikke det beste, men langt i fra det dårligste. Må lade den annenhver dag ca, men jeg bruker telefonen rimelig mye. Selv når den lyser rødt og sier at den vil lades så tar det ei god tid før den faktisk er helt tom for strøm. Jeg har minnebrikke i, så jeg har masse plass Usikker på hvor mye det blir uten den. Den er rimelig vanntett, men hvis du ikke lukker den ordentlig igjen (har lukkemuligheter der hvor du putter laderen inn, headset og usb) så kan du slå ut en sånn sensor som sier at det er fuktskade. Det har jeg gjort, det er ingen fuktskade, men den har slått ut (er lenge siden), så det kan skape problemer hvis du trenger å levere den inn pga et eller annet. Jeg har egentlig ikke så mye negativt å si, jeg er utrolig flink til å ødelegge telefoner, så at den fortsatt varer er skikkelig imponerende! Den har til og med vært i dusjen Ikke like fancy som en samsung galaxy note, men pytt sann. Er man av den litt mer uheldige typen (eller vimsete som meg) så er det absolutt en telefon som er fornuftig å velge fremfor noe som er finere.
Gjest Belle âme Skrevet 15. september 2013 #3 Skrevet 15. september 2013 Jeg husker ikke prisen, jeg har hatt den i ca 1 år. Er ikke mye deksel og tilbehør i butikkene her i landet, men de har mer på f.eks ebay. Jeg synes den er lett å bruke, kameraet er helt ok, ikke det beste, men langt i fra det dårligste. Må lade den annenhver dag ca, men jeg bruker telefonen rimelig mye. Selv når den lyser rødt og sier at den vil lades så tar det ei god tid før den faktisk er helt tom for strøm. Jeg har minnebrikke i, så jeg har masse plass Usikker på hvor mye det blir uten den. Den er rimelig vanntett, men hvis du ikke lukker den ordentlig igjen (har lukkemuligheter der hvor du putter laderen inn, headset og usb) så kan du slå ut en sånn sensor som sier at det er fuktskade. Det har jeg gjort, det er ingen fuktskade, men den har slått ut (er lenge siden), så det kan skape problemer hvis du trenger å levere den inn pga et eller annet. Jeg har egentlig ikke så mye negativt å si, jeg er utrolig flink til å ødelegge telefoner, så at den fortsatt varer er skikkelig imponerende! Den har til og med vært i dusjen Ikke like fancy som en samsung galaxy note, men pytt sann. Er man av den litt mer uheldige typen (eller vimsete som meg) så er det absolutt en telefon som er fornuftig å velge fremfor noe som er finere. Takk for svar :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå