Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og typen tok det rolig da vi ble kjent. Ble først gode venner, så på film og bare snakka sammen når vi møttes, uten noe seksuelt mellom oss. Sakte men sikkert tok vi flere og flere steg. Satt i armkroken under filmen, kyssa, tok på hverandre og snakket på en flørtende tone. Dette var en spennende tid, da mye av dette var nytt for meg. Etterhvert så begynte vi å ha sex, og det var fint det. Men nå er det kun sex når vi treffes. (Treffes ca en gang i uka, som vi også gjorde før vi ble sammen) Jeg vil jo ha sex når vi treffes, i og med at vi kun møtes en gang i uka, men jeg føler nesten forholdet er blitt bare sex og ikke noe mer enn det. Han er neppe ute etter bare sex, i og med at han brukte mye tid på meg før vi ble sammen. Hvordan kan jeg få tilbake noe av det vi hadde før? Har prøvd å snakke med han om det, men blir alltid så vi koser og har sex uansett. Er jo fint det, men jeg føler det mangler noe i forholdet.

Anonymous poster hash: d4d04...0d6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme problemstilling her! Sitter ofte og dagdrømmer om den gnisten som var der før, den kilende magefølelsen bare av at han strøk meg over armen, eller de første gangene vi kysset, og alt i hodet mitt bare ble surr og jeg ble mo i knærne. Jeg er fortsatt like forelsket, men tre måneder senere tar jeg alt for gitt og den store gnisten er borte.

Alt går på sex. Og som oftest ikke kjærlig, rolig sex med for å tilfredsstille oss selv og hverandre. Hulk :(

Anonymous poster hash: f5154...b62
Skrevet

Si nei når han hinter til sex, og si at man heller kan lage middag/se film/gå tur/ha piknik etc...?

Anonymous poster hash: f8a03...9ae
Skrevet

Det blir aldri som før uansett hvor hardt man prøver. Man var forelsket, man blir blind og rusa på kjærlighet. Rusen legger seg, og hverdagen slår inn. Det er da man ser om man er ment to be.

Skrevet

Samme problemstilling her! Sitter ofte og dagdrømmer om den gnisten som var der før, den kilende magefølelsen bare av at han strøk meg over armen, eller de første gangene vi kysset, og alt i hodet mitt bare ble surr og jeg ble mo i knærne. Jeg er fortsatt like forelsket, men tre måneder senere tar jeg alt for gitt og den store gnisten er borte.

Alt går på sex. Og som oftest ikke kjærlig, rolig sex med for å tilfredsstille oss selv og hverandre. Hulk :(

Anonymous poster hash: f5154...b62

Bare tre mnd senere tar dere hverandre for gitt? Hvor lenge har dere vært sammen?

Hva med å sette ned foten?

Hvorfor er enkelte damer så føyelig? Bare gjør alt på mannens premisser?

Hilsen dame med bein i nesa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...