Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som tror på stjernetegn og sørger for å få barn i rett måned slik at de skal "være kompatible" med barnet sitt?

Anonymous poster hash: 92a07...daf
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Stjernetegn er et resultat av når foreldrene dine pulte.

Men for sikkerhets skyld bør du ikke få unger om sommeren, for ifølge en på KG er alle født på sommerhalvåret drittsekker.

Anonymous poster hash: 4500f...9e0
Gjest vilma2000
Skrevet

Jeg tror litt på stjernetegn fordi det stemmer så utrolig bra med familien min, men jeg kunne ikke brydd meg mindre om hva barnet mitt blir født inn i. Tror ingen er så gale at de planlegger å få en vannmann eller vekt.

Skrevet

Stjernetegn? Ungen min er snart 4 år, og jeg har enda ikke tenkt så mye på det med stjernetegn at jeg har prøvd å finne ut hvilket han har.. Mannen min bryr seg heller ikke om det.

Anonymous poster hash: de6a2...9a8
Skrevet

Jeg tror litt på stjernetegn fordi det stemmer så utrolig bra med familien min, men jeg kunne ikke brydd meg mindre om hva barnet mitt blir født inn i. Tror ingen er så gale at de planlegger å få en vannmann eller vekt.

Her har du grunnen til at det stemmer så utrolig bra for familien din:

http://en.wikipedia.org/wiki/Forer_effect

En demonstrasjon av effekten:

Man må vel være rimelig fruktbar hvis man dropper å prøve å lage barn fordi det er "feil" måned. Kanskje hvis man har en 5-6 unger fra før og ikke egentlig synes det er så nøye om det blir en til eller ikke, men jeg sliter med å se at dette skal være noe folk som genuint ønsker seg barn kan finne på... Man kan jo uansett ikke vite sikkert - termin +/- 2 uker kan jo godt spenne over to stjernetegn, og ungen kan jo også bli født før tiden. Skjer neppe særlig ofte...

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...