Gå til innhold

Teit problem.Betatt av noen på jobb.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et teit problem føler jeg selv,for føler meg som den fjortisen der jeg står sjelvende og helt satt ut av noen på jobb.

Har samboer i tillegg,så har ingen planer om å ta det videre,men blir bare så satt ut.

Klarer liksom ikke å slutte og tenke på han,og tror det er fordi jeg og samboer har en litt dårlig periode. Vi er omtrent kun venner for tiden,og jeg har begynt å tvile litt. Ikke rart da kanskje at jeg drømmer om noe med litt mer lidenskap og spenning da,men jeg vet jo selvsagt at gresset ikke nødvendigvis er grønnere på den andre siden.

Hva kan jeg gjøre for å glemme han andre,og heller fokusere på samboer?

Anonymous poster hash: a72ec...bed
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Fokuser på å fikse det som er galt hjemme. Løs problemene dere har og finn tilbake til romantikken og spenningen dere i mellom.

Husker selv at jeg ble betatt av andre med eksen når det hanglet på slutten. Jeg gjorde ikke noe med de følelsene før jeg gjorde det slutt, men det er naturlig å begynne å søke annet når ting ikke er som det skal hjemme.

Etter at jeg traff typen min så har jeg faktisk ikke vært betatt av andre menn en eneste gang. Og det etter 7 år.

Endret av Runforit
  • Liker 1
Skrevet

Hva er egentlig problemet? Er vanlig å bli "betatt" av andre selv om man er i forhold. Og den betattheten dør ut ganske kjapt om du ikke gir den næring. Har vært "betatt" av flere men gjør aldri noe med det og det går over like raskt som det kom

Skrevet

Fokuser på å fikse det som er galt hjemme. Løs problemene dere har og finn tilbake til romantikken og spenningen dere i mellom.

Husker selv at jeg ble betatt av andre med eksen når det hanglet på slutten. Jeg gjorde ikke noe med de følelsene før jeg gjorde det slutt, men det er naturlig å begynne å søke annet når ting ikke er som det skal hjemme.

Etter at jeg traff typen min så har jeg faktisk ikke vært betatt av andre menn en eneste gang. Og det etter 7 år.

Ja,det har egentlig hanglet ganske lenge og føler egentlig ikke at samboer tar det på alvor. Han ser ikke at det er et problem der i det hele tatt,og jeg kan jo ikke fikse ting alene.

Nå jobber han veldig mye,og er det ikke jobb så er det noe annet som må gjøres.Bruker både helger og hverdager på det,og blir naturlig nok veldig sliten av det. Noe som resulterer i at han har lite tid til oss,og da sklir vi fra hverandre.

Husker selv at det var sånn med eksen,og jeg er sånn som ikke blir interessert i andre før det begynner å bli ganske "ille" med den jeg er sammen med. Så for meg er det ikke normalt å bli betatt av andre hvis jeg har det bra i et forhold.

Skrevet (endret)

Ja,det har egentlig hanglet ganske lenge og føler egentlig ikke at samboer tar det på alvor. Han ser ikke at det er et problem der i det hele tatt,og jeg kan jo ikke fikse ting alene.Nå jobber han veldig mye,og er det ikke jobb så er det noe annet som må gjøres.Bruker både helger og hverdager på det,og blir naturlig nok veldig sliten av det. Noe som resulterer i at han har lite tid til oss,og da sklir vi fra hverandre. Husker selv at det var sånn med eksen,og jeg er sånn som ikke blir interessert i andre før det begynner å bli ganske "ille" med den jeg er sammen med. Så for meg er det ikke normalt å bli betatt av andre hvis jeg har det bra i et forhold. Anonymous poster hash: a72ec...bed

Så da er spørsmålet: hvor mye tid er du villig til å ofre på forholdet du er i? Om du ikke føler at han er villig til å gjøre endringer så vil dere jo ikke komme noen vei.

Endret av Runforit
Skrevet

Det er kjipt. Jeg vet hvordan det er. Er gift, men en periode var jeg betatt av en på den gamle jobben min. Det var sånn at jeg først så bilde av vedkommende da jeg var på intervju (de hadde bilde på en dør av de ansatte). Jeg tenkte at: "oj, oj, dette kan bli vanskelig). En gang jeg snakket med han på tomannshånd begynte jeg faktisk å skjelve på den ene hånda. Og det verste er at jeg tror han la merke til det, siden det ble en mer flørtete tone fra hans side etter det selv om han også var gift.

Løsningen min var å unngå vedkommende når jeg kunne, samt å bytte jobb. Forholdet jeg har med min mann er verdt mer for meg.

Anonymous poster hash: 53a41...295
Skrevet

Det går ikke nødvendigvis over. Kan hende du må bytte jobb for at dette ikke skal ta for stor plass i ditt følelsesliv.

Skrevet

Hei ts,

er han elektriker?

Nei, hvordan det?

Skrevet

Å bytte jobb akkurat nå kan nok bli litt vanskelig, og unngå han går delvis, men ikke helt.

Får vel prøve å få samboer til å skjønne alvoret, selv om han i kveld ikke så ut til å forstå at jeg syns det ble lite tid til oss. Sa bare noe om at penger må vi jo ha, og greit nok det, men var ikke helt det som var greia.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...