Gå til innhold

Investere i designerveske - hvilken hadde du valgt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ønsker meg en klassisk, pen veske jeg kan bruke til hverdags. Helst svart,men mørk brun er også aktuelt.

Hvilken hadde du valgt? Prisgrense på ca. 10.000,-.

Anonymous poster hash: d94fe...1d3
Videoannonse
Annonse
Gjest vilma2000
Skrevet

Åh, enig. Denne er så fin!!

Oi, var ikke meningen å være anonym! Sitter på padden og da blir det fort tull. Dumt det er utsolgt for Celine-vesker i byen, liker å kjøpe dyre vesker i butikk fremfor finn.no selv om den absolutt fremstår som helt ekte.. er bare så stats å dra kortet i butikken og få den fine herligheten i posen! Kunne også vurdert en Poenza Shoulder, men de er litt dyrere kanskje.

Skrevet

Celine veskene er vel en del dyrere enn 10 000?

Gjest vilma2000
Skrevet

Celine veskene er vel en del dyrere enn 10 000?

Ja, men den jeg la ut fra finn koster "bare" 10.000kr og er helt ny. Hadde det ikke vært for at jeg nettopp kjøpte en rimelig kostbar Chloe-veske hadde jeg slått til på den selv!!!

Skrevet

Celine trapez/luggage veskene er faktisk utrolig kjip som hverdagsvesker. De mister fasongen etter ett par måneder og blir seende ut som slappe poser. Utrolig nedtur når du har betalt så mye penger for en veske, snakker av erfaring. :(

Skrevet

Dere og disse veskene deres, altså. Den veska der til 10 000 var det da ikke noe spesielt med i det hele tatt. Hadde tippet at den kostet en tusenlapp.

• Liker 1
Skrevet

Hadde kjøpt Phillip Lim eller Givenchy.

Anonymous poster hash: 5e20c...d84

Skrevet

Elsker Mulberry, og ville gått for en klassisk Mulberry-modell. Men ikke alle liker Mulberry, da. :)

Anonymous poster hash: ad565...c2b
  • Liker 1
Skrevet

Åh, vanskelig valg det der. Er jo så mye fint der ute... Spørs hva du skal bruke veska til og hva som er den typiske stilen din. Etter min mening er det få designervesker som er arbeidshester, så om du har tenkt å ha laptop og litt tyngre ting i den bør du tenke deg om litt.

Selv liker jeg Mulberry, men vet at noen synes de er kjedelige. Willow tote er ganske kul, den der W formen har jo blitt ganske stor i det siste. Alexa er perfekt, men siden "alle" har den kan den kanskje bli litt for lite unik.

Kan anbefale de å kikke litt på netaporter eller shopbop, der kan du finne mye fint. Men vil også anbefale deg å sjekke hvor mye veska veier. Noen er ganske tunge, og passer lite til en travel hverdag hvor man springer mye rundt.

Skrevet

Mulberry Alexa er min favoritt, fin, praktisk og overraskende romslig. Jeg ser heller ikke så veldig mange med den her jeg bor, men jeg hadde ikke latt det påvirke meg uansett.

Skrevet

Som førsteveske ville jeg ha valgt en Mulberry Bayswater. Den blir aldri feil.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Som førsteveske ville jeg ha valgt en Mulberry Bayswater. Den blir aldri feil.

Enig! Selv har jeg Bayswater Tote fordi den rommer macen min. Syntes opprinnelig den var litt kjedelig, men det var ikke plass i en "vanlig" Bayswater. Den har imidlertid vokst på meg. :)

Denne: http://www.mulberry.com/eu/shop/womens-bags/totes/bayswater-tote-black-natural-leather

Endret av Elastica
Skrevet (endret)

Tips: norsk side som har mye (og ekte) designervesker som er vanskelige å få tak i.

http://essentialsquare.no/

Mange designervesker er laget i så god kvalitet at de funker kjempebra som "arbeidshester" :)

Endret av Irim

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...