Gå til innhold

Kronprinsessens nye slangeskinnskjole.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grusom

Anonymous poster hash: 70b46...237

Skrevet

Oi! Den var forferdelig. Er uansett ikke veldig fan av MM's stil men hun klarer da likevel å kle seg bedre enn dette...

• Liker 1
Skrevet

Shit, det gjorde vondt i øynene mine!

Altså, kombinert med det blekede håret hennes, ble dette virkelig over harry-toppen!

Anonymous poster hash: 6fc71...c6b
  • Liker 3
Skrevet

Det var helt jævlig. Fikk assosiasjoner til Mel B på 90 tallet.

• Liker 1
Skrevet

men i alle dager :O hadde blitt grusomt mobba om jeg gikk med noe sånt!

Anonymous poster hash: b0d53...d97
Skrevet

Ihjelbleket hår er ikke pent på Paradise deltakere, og definitivt ikke på noen som skal representere Norge utad.

Prinsesse Mary I Danmark bruker omtrent bare dansk design, så Mette-Marit burde i alle fall en gang i blant klare å bruke/promotere norsk design istedenfor kun utenlandsk design.

Anonymous poster hash: 97da2...427
  • Liker 2
Skrevet

SLANGEskinnskjole???? Ser dere har kommentert at den er grusom, og ja, det er den, men hva med at hun alltid skal velge det minst dyrevennlige alternativet?!

Jeg blir kvalm!

• Liker 2
Skrevet

^ jeg håper selvfølgelig at det ikke er ekte slangeskinn, men når det tross alt er snakk om Norges kronprinsesse som ikke akkurat er kjent for å velge det billigste alternativet, må jeg si det ikke hadde forundret meg om det var ekte

Skrevet (endret)

.

Endret av Samaysa
Skrevet (endret)

Faktisk så er det en drakt.

I skinn med krokodillemønster.

Ikke slangeskinn. :opplyser:

Endret av loffen
  • Liker 2
Skrevet

Jeg synes det er kvalmt å gå med slangeskinn, og den kjolen var absolutt ikke flatterende for hennes fasong. Det ser ut som om hun ikke har midje i det hele tatt.

Det har hun ikke heller. :blomst:

Anonymous poster hash: 6fc71...c6b

Skrevet

Hun kan jo virkelig ikke kle seg. Ikke overraskende at hun stilte i dette antrekket. Har hun ikke speil?

Anonymous poster hash: 045ad...7b9
  • Liker 1
  • 3 uker senere...
Skrevet

synes ikke den kjolesaken var så ille jeg?

Anonymous poster hash: 8e163...9af
  • Liker 1
Skrevet

Fæl sak.

Jeg synes det er gledelig at hun for en gangs skyld kler seg i noe norskdesignet, men norske designere må da kunne klare å hoste opp noe penere enn det der?

Anonymous poster hash: 6981a...f70
Skrevet

Prinsesse Mary I Danmark bruker omtrent bare dansk design, så Mette-Marit burde i alle fall en gang i blant klare å bruke/promotere norsk design istedenfor kun utenlandsk design.

Anonymous poster hash: 97da2...427

Drakten er fra Norske Mariette.

• Liker 4
Skrevet

Hei.

Jeg synes at fargen på kjolen var veldig fin, men Mette-Marit har en slank kropp - og hun kler kjoler som viser mer former. Denne kjolen blir kanskje litt for rett og formløs.

Men jeg synes uansett at Mette-Marit er en nydelig dame!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...