AnonymBruker Skrevet 11. september 2013 #1 Skrevet 11. september 2013 Jeg er en 32 år gammel jente ... dame ... som ikke kommer overens med de på min egen alder. Jeg får alltid kontakt og går overens med de som er yngre enn meg, sånn 5-10 år yngre enn meg. Jeg tenker da venner og slikt. Når det gjelder kjærester faller jeg for de som er eldre enn meg. Kommer ikke overens med gutter ... menn ... på min alder heller. Er det noe galt med meg? Anonymous poster hash: 3f3e6...e82
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2013 #2 Skrevet 11. september 2013 Jeg er en 32 år gammel jente ... dame ... som ikke kommer overens med de på min egen alder. Jeg får alltid kontakt og går overens med de som er yngre enn meg, sånn 5-10 år yngre enn meg. Jeg tenker da venner og slikt. Når det gjelder kjærester faller jeg for de som er eldre enn meg. Kommer ikke overens med gutter ... menn ... på min alder heller. Er det noe galt med meg? Anonymous poster hash: 3f3e6...e82 Tror ikke det handler om alder, men personlighet, hvem du har kjemi med. Selv er jeg eldre enn deg, men både ser og føler meg mye yngre, har mange yngre venner, og faller ofte for yngre menn ( ubevisst ) Ikke legg så mye vekt på alderen til folk, om de er eldre eller yngre enn deg, er mitt råd!
Djungelvrål Skrevet 11. september 2013 #3 Skrevet 11. september 2013 Kaller du virkelig deg selv dame? Jeg er 40 og de fleste venninnene mine er ca 10 år yngre enn meg. Men så er jeg ikke en vanlig 40 år gammel kvinne heller..... Når det gjelder menn foretrekker jeg ofte menn som er litt eldre enn meg. Han jeg er sammen med er 1 og en halvt år eldre enn meg.
AnonymBruker Skrevet 11. september 2013 #4 Skrevet 11. september 2013 Kaller du virkelig deg selv dame? Jeg er 40 og de fleste venninnene mine er ca 10 år yngre enn meg. Men så er jeg ikke en vanlig 40 år gammel kvinne heller..... Når det gjelder menn foretrekker jeg ofte menn som er litt eldre enn meg. Han jeg er sammen med er 1 og en halvt år eldre enn meg. Wow, 1,5 år eldre enn deg? Han var gammel, du ... Jeg føler meg liksom ikke som kvinne eller dame ... heller jente. Eller ung dame? Anonymous poster hash: 3f3e6...e82 1
skreppamedleppa Skrevet 11. september 2013 #5 Skrevet 11. september 2013 Nei det vil jeg ikke si at det er. Selv har jeg venner over store aldersspenn både de som er 30 år eldre enn meg og 10 år yngre enn meg selv. Det er jo ikke fødselsdatoen jeg er venn med menn hvem de er som person. Og når en kommer seg over 20 tallet så merker en vel stort sett at alder og fødselsdatoer er nettopp bare det og har svært lite med kjemi og godt selskap å gjøre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå