Gjest Anonymous Skrevet 26. april 2004 #1 Skrevet 26. april 2004 Heter det flikker??? Trenger å få nytt "underlag" på stilett-støvlettene mine. Tror det koster rundt hundrelappen? Noen som vet hvor lang ventetid det er på dette? Har bare noen dager på meg før jeg må bruke dem.. Takker for svar!!
Gjest Annen gjest... Skrevet 26. april 2004 #2 Skrevet 26. april 2004 Det samme lurer jeg på, dvs går det ikek an å få kjøpt det løst? Å kjøpe noen små knotteaktige greier og lime det under selv? Har ikek lyst til å bruke 100 kr til på de skoene...
Rio Skrevet 26. april 2004 #3 Skrevet 26. april 2004 hm.. da jeg kjøpte mine sko sa ho at jeg måtte gå til skomakeren.. så, man kan gjøre det selv?
Gjest Phair Skrevet 26. april 2004 #4 Skrevet 26. april 2004 Koster en hundrings. Byens (altså Oslo) holder til på youngstorget ved siden av politker'n. hyggelig eldre herremann. Du får de dagen etter.
Gjest Phair Skrevet 26. april 2004 #5 Skrevet 26. april 2004 Koster en hundrings. Byens (altså Oslo) holder til på youngstorget ved siden av politker'n. hyggelig eldre herremann. Du får de dagen etter. Byens beste mao. :-)
Gjest Anonymous Skrevet 27. april 2004 #6 Skrevet 27. april 2004 Sånn, nå er det gjort. Brukte "skomaker'n" i vika, fordi det lå bra til for meg.. Kunne gjøre det på et par minutter der.. Passet best for meg å vente et par timer da, så jeg gjorde det. Men det kosta 140,-!!! Syns det var litt dyrt.. For kan se for meg at det må gjøres en gang imellom. Vil derfor finne et billigere sted neste gang! Men ser ut som at de har gjort en bra jobb ihvertfall:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå