AnonymBruker Skrevet 11. september 2013 #1 Del Skrevet 11. september 2013 Skal kjøpe min første klitorisvibrator, men aner ikke hvilken. Skal på Kondomeriet. Vil gjerne ha en med veldig kraftig vibrering, og ikke de aller dyreste. Tips og erfaringer?Anonymous poster hash: e0aa6...1eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2013 #2 Del Skrevet 11. september 2013 Jeg bare elsker dennehttp://www.kondomeriet.no/produkt/layaspot-vibrator/9759519Anonymous poster hash: 9684a...871 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Desertflower Skrevet 11. september 2013 #3 Del Skrevet 11. september 2013 Invisible fra hidden pleasures. Med trådløs fjernkontroll kan den brukes hvorsomhelst, nårsomhelst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2013 #4 Del Skrevet 11. september 2013 Jeg bare elsker dennehttp://www.kondomeriet.no/produkt/layaspot-vibrator/9759519Anonymous poster hash: 9684a...871 Den så slettes ikke dum ut! Syns du den bråker?Anonymous poster hash: e0aa6...1eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2013 #5 Del Skrevet 11. september 2013 Invisible fra hidden pleasures. Med trådløs fjernkontroll kan den brukes hvorsomhelst, nårsomhelst. Herlig! Selger de den på kondomeriet? Bråker den mye?Anonymous poster hash: e0aa6...1eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 11. september 2013 #6 Del Skrevet 11. september 2013 Jeg har hatt denne typen i mange år, kjøpte den opprinnelig på Kondomeriet på Karl Johan i Oslo og jeg synes den er helt fantastisk. (har måttet bytte den ut tre ganger fordi motoren har blitt utslitt...) Trinnløs styrke, fra veldig svak til veldig sterk og den er god å holde i siden den ikke er sånn pytteliten, men akkurat passe størrelse. Fant den ikke på nettshop'en til Kondomeriet, så her er en alternativ webshop; http://www.6toyz.no/diamond-silk-vibrator-sort-p-971.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nikki09 Skrevet 11. september 2013 #7 Del Skrevet 11. september 2013 (endret) - Endret 3. august 2015 av Nikki09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2013 #8 Del Skrevet 11. september 2013 Skal kjøpe min første klitorisvibrator, men aner ikke hvilken. Skal på Kondomeriet. Vil gjerne ha en med veldig kraftig vibrering, og ikke de aller dyreste. Tips og erfaringer?Anonymous poster hash: e0aa6...1eb Om du er åpen for å handle på nett så er erotikknett.no gjerne en god del billigere enn kondomeriet, jeg handler helst derfra - umerka pakke, og ingen reklame i etterkant Layaspot er en god til klitoris, og sånn mellomdyr? Liker den godt i hvert fall Anonymous poster hash: 08d5e...cae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå