Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at det er mange tråder ang ff, fb, pv osv osv..

Har et lite "problem". er kvinne og hatt en ff i noen mnd. Han vil IKKE se på andre kvinner, flørte, ha sex selvom jeg sier det er greit. Han vil heller ikke at jeg skal pule andre...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fyfaen for en jævel, vil han ha et monogamt forhold med deg! Dump ham og løøøøp!

Anonymous poster hash: 641c8...52e

• Liker 1
Skrevet

Ser at det er mange tråder ang ff, fb, pv osv osv..

Har et lite "problem". er kvinne og hatt en ff i noen mnd. Han vil IKKE se på andre kvinner, flørte, ha sex selvom jeg sier det er greit. Han vil heller ikke at jeg skal pule andre...

Er det et problem at han ikke vil se på andre damer, flørte, ha sex med andre damer siden han har sex med deg?

Grow some self respect women!!!

Skrevet

Hadde skjønt det om vi var i forhold, men han vil ikke ha noe vil bare ha det morsomt.

Snakker om alt mulig til meg hver dag. Sier at han kun tenker på meg når han ser andre damer. KLiner ikkemed andre, har ikke sex med andre, har ikke gjort noe med andre damer siden vi møttes. Hvorfor?

ts

Skrevet

kanskje han mener det er safest, med tanke på kjønnssykdommer ol?

Skrevet

Hadde skjønt det om vi var i forhold, men han vil ikke ha noe vil bare ha det morsomt.

Snakker om alt mulig til meg hver dag. Sier at han kun tenker på meg når han ser andre damer. KLiner ikkemed andre, har ikke sex med andre, har ikke gjort noe med andre damer siden vi møttes. Hvorfor?

ts

Sikkert fordi han vil noe mer med deg ?

Er ikke alltid at folk er ærlig om sine intensjoner. Dersom du har gjort det tydelig at du kun vil være friends with benefits så ville det kansje skremme deg vekk om han erkjente sin store kjærlighet til deg. Da er det kansje mer strategisk for han og "spille med" og fortsatt få være intim med dama han kansje elsker eller vil noe mer med.

Kansje han bare syntes det er ekkelt å holde på med flere ulike partnere på kort tid, det syntes jeg, men da er det kansje ikke så vanlig å ha pulevenner i utgangspunktet.

Skrevet

Vi lever i et syyykt samfunn for tiden. Når man er intime med noen, er det rart at vedkommende man er intim med , ikke ser på andre....

Man kan /skal ikke forvente noe av noen lenger...

Ts, høres ut som du ikke forventer NOE av en mann! Dårlig selvbilde?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...