Gå til innhold

Er det liksom helt greit å være singel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært singel hele livet, og syns ikke det er greit idet hele tatt!!!

Så kommer det folk som har vært i forhold som sier at det er SÅ DEILIG Å VÆRE SINGEL!!!

Også kommer det folk i forhold som sier AT JEG ER SÅ HELDIG SOM ER SINGEL!!!

Vet dere hva??? Dere skjønner ikke hvordan det er å være singel når man alltid har vært singel! Det er lett å skjønne!

:sur:

Anonymous poster hash: 56c5e...9a9
  • Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sitter å lurer på hvordan det er å møte noen som virkelig ønsker deg, og føle seg elsket av en spesiell person.

Jeg sitter å lurer på hvordan det er å presentere kjæresten for første gang for venner og familie, og å møte hans venner og familie.

Jeg sitter å lurer på hvordan det er å i det hele tatt være sammen, å finne på ting sammen, og alt det der...

Hele livet har jeg bare sittet å sett på andre møte sin første kjæreste, eller de som går inn og ut av forhold, eller de som har vært i forhold og skryter av hvor deilig det endelig er å være singel,

også har vi de som er i forhold som forteller at hvor heldig jeg er som er singel.

• Liker 1
Skrevet

Det kommer jo helt an på. Det er forskjell på å være singel ved eget valg eller å være på jakt etter en partner men ikke finne noen fordi man ikke er attraktiv nok, eller oftest ikke attraktiv nok for de partnerne man ønsker seg. Det er som at det er deilig med alene-tid men ensomt hvis man vil ha selskap men ingen vil henge med en.

Folk i par kunne jo lett slått opp og vært single i stedet.

Hvis du er singel men ikke vil være det foreslår jeg at du gjør noe med det. Gjør du deg selv attraktiv, møter du nye mennesker ofte, går du på dates, har du hobbyer osv.? Selvrefleksjon er jo det mest naturlige. Man er ansvarlig for egen romantisk lykke, det er ikke "alle andres" feil.

Anonymous poster hash: 0e972...09d
Skrevet

Grunnen til at jeg er singel er jo fordi jeg rett og slett ikke har møtt noen. Hadde jeg møtt noen ville jeg ikke vært singel, liksom ...

Skrevet

Om de syntes du var så heldige så hadde de satt seg i din situasjon helt frivillig. Det er jo den enkleste sak i verden. Går ut i fra at du er kvinne siden ser på det som fordelaktig å være i forhold. Singel er en tilværelse best egnet for menn, da kvinner som regel får økt sosial status og bedre økonomi av en kjæreste, mens menn derimot får det motsatte. Som kvinne er en kjæreste en avlastning, for menn er det en ekstra belastning som bytte mot det strevet og den belastningen det kan være for enkelte single menn å få sex. Anonymous poster hash: 50fc4...fdd

Skrevet

Om de syntes du var så heldige så hadde de satt seg i din situasjon helt frivillig. Det er jo den enkleste sak i verden. Går ut i fra at du er kvinne siden ser på det som fordelaktig å være i forhold. Singel er en tilværelse best egnet for menn, da kvinner som regel får økt sosial status og bedre økonomi av en kjæreste, mens menn derimot får det motsatte. Som kvinne er en kjæreste en avlastning, for menn er det en ekstra belastning som bytte mot det strevet og den belastningen det kan være for enkelte single menn å få sex.

Anonymous poster hash: 50fc4...fdd

Glemte poenget mitt. Du burde komme å pule litt mer med oss single menn da (om du er fin selvsagt) og utnytte din overlegenhet som kvinne på sexmarkedet til å kanskje få deg noe fra oss attraktive menn. Mange kvinner lider i det stille bare fordi de er livredde for å bli dømt for å ligge med oss uten forpliktelser, det er unødvendig om du har en brukbar kropp og gjør det beste ut av ansiktet ditt.

Skrevet

Folk som sier sånt kan da umulig være i et godt, kjærlighetsfylt forhold? :klo:

Skrevet

Glemte poenget mitt. Du burde komme å pule litt mer med oss single menn da (om du er fin selvsagt) og utnytte din overlegenhet som kvinne på sexmarkedet til å kanskje få deg noe fra oss attraktive menn. Mange kvinner lider i det stille bare fordi de er livredde for å bli dømt for å ligge med oss uten forpliktelser, det er unødvendig om du har en brukbar kropp og gjør det beste ut av ansiktet ditt.

Jeg er ikke ts, men et forhold handler ikke kun om sex og materielle goder, da har du misforstått noe.

Anonymous poster hash: ecfa5...a33

Skrevet

Jeg er ikke ts, men et forhold handler ikke kun om sex og materielle goder, da har du misforstått noe.

Anonymous poster hash: ecfa5...a33

Jeg vet at for en del kvinner handler det om å late som om det ikke er tilfellet ja. Jeg velger å konkludere etter hvordan kvinner (og menn) handler, og ikke hva de sier.

Skrevet

Jeg har vært singel hele livet, og syns ikke det er greit idet hele tatt!!!

Så kommer det folk som har vært i forhold som sier at det er SÅ DEILIG Å VÆRE SINGEL!!!

Også kommer det folk i forhold som sier AT JEG ER SÅ HELDIG SOM ER SINGEL!!!

Vet dere hva??? Dere skjønner ikke hvordan det er å være singel når man alltid har vært singel! Det er lett å skjønne!

:sur:

De to kommentarene er ganske forskjellige da, man må selvsagt få lov til å si at det er deilig å være singel, man er ekstremt nærtagende om man reagerer på det, blir som om jeg ikke skal få poste "FERIE!" på facebook fordi enkelte er arbeidsløse.

Det å si til folk at "de er heldige som .... "synes jeg generelt er dumt. Er jo bare å lage eksempler. "du er så heldig som har jobb", "du er så heldig som har en rik mann", "du er så heldig som ikke har barn".

Anonymous poster hash: 5cfe3...4c7

Skrevet

Jeg har vært singel hele livet, og syns ikke det er greit idet hele tatt!!! Så kommer det folk som har vært i forhold som sier at det er SÅ DEILIG Å VÆRE SINGEL!!!Også kommer det folk i forhold som sier AT JEG ER SÅ HELDIG SOM ER SINGEL!!! Vet dere hva??? Dere skjønner ikke hvordan det er å være singel når man alltid har vært singel! Det er lett å skjønne! :sur:Anonymous poster hash: 56c5e...9a9

Men vet du hva???? Det er faktisk deilig å være singel etter langvarig forhold som ikke fungerte!!

Skrevet

Det er digg å være singel for da slipper jeg å oppleve utroskap og kjønnssykdommer. Og siden alle menn lyver slipper jeg å få magesår av å bekymre meg for hvilke løgner han har funnet på. Så ja,sånn sett er det JÆVLIG digg!!!

Men, når man som jeg ønsker familie så er det veldig kjipt med alle som forlover seg og får barn. Jeg gråter når jeg får høre sånt for da føler jeg meg så mislykka :( Eneste muligheten for meg å bli gift er å kjøpe meg en thaimann. Lite oppløftende.

Så dere som er i forhold og er så LYKKELIGE at dere nesten driter på dere, værsåsnill og ta hensyn til oss mislykkede single. For det er ikke så greit alltid.

Anonymous poster hash: af138...ecb
Skrevet

Veldig enig med både TS og Gjest. Å være singel er oppskrytt når det er ufrivillig, men samtidig er det sterkt å foretrekke sammenliknet med å være i et dårlig forhold.

Jeg synes for øvrig at Anonymous poster hash: 50fc4...fdd har et godt poeng. Hvis noen som er i et forhold er så voldsomt misunnelige på oss single, så er det den enkleste sak av verden å ordne. Singel er teknisk sett enkelt å bli, man bare går ut av forholdet man er i.

Det er verre å ønske seg et velfungerende forhold, for da må det som kjent to mennesker til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...