AnonymBruker Skrevet 11. september 2013 #1 Skrevet 11. september 2013 Har tenkt en stund å starte en blogg, men vet ikke på hvilken blogg-plattform jeg skal lage den på. Jeg har lest rundt og folk sier så mye forskjellig om alle blogger. Jeg har til nå hørt om blogger.no, wordpress.com, blogspot.com, ikke så mange altså. Jeg ønsker jo meg en blogg der det er en mulighet i fremtiden til å tjene litt penger. Og jeg har tenkt til å skrive om negler/neglakk. Hvilke bloggplattformer vil du foreslå? Anonymous poster hash: 95551...b61
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2013 #2 Skrevet 11. september 2013 Av de hostede plattformene er Tumblr best.
AnonymBruker Skrevet 11. september 2013 #3 Skrevet 11. september 2013 Wordpress. Jeg er veldig fornøyd selv, og det er en veldig profesjonell plattform. Blogspot er tungvindt for kommentarer, og blogg.no er bare helt håpløst. Anonymous poster hash: 74753...e2b
Sharinx Skrevet 14. desember 2015 #4 Skrevet 14. desember 2015 (endret) Det har kommet en ny bloggplattform. Vet ikke hvor ny den er, men den er svensk og her har du mulighet til å tjene penger. Du får 1 øre for sidevisning. Også hvis du lager ett innlegg om klær, lager en collage med forskjellige bilder av klær så får du 60 øre per klikk på hvert bilde Siden er Nouw.no Edit:.. Bare googla om bloggplattformer jeg, også så jeg ikke hvor gammel denne posten var.. Yes da.. Endret 14. desember 2015 av Sharinx
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå