AnonymBruker Skrevet 11. september 2013 #1 Skrevet 11. september 2013 Det er litt flaut å innrømme, men jeg aner ikke hvordan Instagram fungerer. Er dårlig i Engelsk og lurer på om noen kan fortelle litt om Instagram. Hvordan får jeg konto, vil alle se bildene mine, hvordan ser jeg andres bilder osv. Alt er av interesse om noen kan være så snill å fortelle? Anonymous poster hash: 2f33f...646
Bisous Skrevet 11. september 2013 #2 Skrevet 11. september 2013 Vel, først og fremst må du laste ned Instagram-appen. Deretter dager du deg en bruker (husker ikke helt hvordan, men regner med at du får veiledning når du åpner appen). Her velger du kallenavn og diverse andre opplysninger. Når dette er gjort er du klar til å starte! Du velger selv om bildene dine skal være offentlige eller ei. Dersom du ikke vil at hvem som helst skal kunne se bildene dine velger du "rediger profilen din" og så velger du helt nederst at innleggene dine skal være private. Da må andre personer be om tillatelse for å kunne se profilen din. Som Instagram-bruker kan man i utgangspunktet se profilen og bildene til alle andre brukere (med unntak av de som har private profiler). Man kan finne venner og bekjente som man kan "følge". Da vil alle nye bilder de poste dukke opp i din "newsfeed" (litt som på facebook). Man kan også se på bildene til tilfeldige personer. Dette kan man enten gjøre ved å søke opp personer eller ved å trykke på "stjerne"-ikonet nederst på skjermen. Da får man opp de 15 nyeste bildene på Instagram (uavhengig av om du "følger" disse personene eller ei). Det er flere måter å finne venner og bekjente på Instagram. Man kan enten spørre direkte etter deres "kallenavn" og søke dem opp, eller man kan f.eks koble Instagram-profilen opp mot Facebook. Da finner den personer i vennelisten din som har Instagram. Håper dette var til noe hjelp Spør gjerne hvis du lurer på noe, så skal jeg svare så godt jeg kan!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå