AnonymBruker Skrevet 11. september 2013 #1 Skrevet 11. september 2013 Hvor lenge som samboere/kjærester er det vanlig å vente med å slippe den første fisen. Er det mannen eller kvinnen som bør slippe den første fisen? Er det fritt fram med fisern etter den eller blir det slutt? Kjenner det trykker jævlig på når jeg kommer hjem fra jobb og har liten leilighet så må skikkelig på fisern. Hva er sosialt akseptert i et samboerforhold, man må jo fise da. Anonymous poster hash: 18e6d...e97
Berentsens Skrevet 11. september 2013 #2 Skrevet 11. september 2013 Fis i vei. Er det virkelig så ille å vise at man har normale kroppsfunksjoner? Her i huset fiser, raper og rumler det i magene, både hos meg, kona og barna. 3
missdior Skrevet 11. september 2013 #3 Skrevet 11. september 2013 Jeg fjertet ikke sammen med samboeren før jeg gjorde det en gang i søvne... Jeg gjør det fortsatt ikke bevisst, men han fjerter i vei. Jeg bare syns det er ekkelt når jeg selv gjør det
AnonymBruker Skrevet 11. september 2013 #4 Skrevet 11. september 2013 Hmm, tok noen mnd. før min nåværende samboer gjorde det(he did it first!), men da gikk han på badet og sa; pardon me! Før han slapp den:P Nå er vi sammen på 4 året, så nå slipper vi en når vi må Han har noen skikkelige brakere innimellom, og da går han faktisk på badet og setter på vifta Men er vel kanskje ulikt mtp. oppdragelse. De færreste fiser vel ved matbordet eller i offentlighet(som kan høres anyways...), men i mange familier er det vanlig å slippe en når man kun er nærmeste familie til stede, mens i andre familier er ikke dette ok. Anonymous poster hash: 58102...c69
AnonymBruker Skrevet 11. september 2013 #5 Skrevet 11. september 2013 Her gikk det vel kanskje en mnd før fisingen oppsto . fra hans side. Gjør meg ikke noe innimellom, så lenge det ikke blir sånn hele tiden bare for å gjøre det.. Jeg gjør ikke det foran han Anonymous poster hash: bdaad...c15
AnonymBruker Skrevet 11. september 2013 #6 Skrevet 11. september 2013 Ser ingen grunn til å slutte med vanlig folkeskikk selv om man er i et forhold. Anonymous poster hash: 0059e...c8d 4
AnonymBruker Skrevet 11. september 2013 #7 Skrevet 11. september 2013 4 år som kjærester, over 2 av de som samboere, and im still going strong uten å fise foran han! Og det er ikke det at jeg ikke fiser altså, jeg har luft i magen så det holder, så det er til tider heftig tortur. Men jeg synes det er ufint, sånt gjør man bare ikke som "dannet pike" Anonymous poster hash: 72bfd...c53 6
lykkelige.meg Skrevet 11. september 2013 #8 Skrevet 11. september 2013 4 år som kjærester, over 2 av de som samboere, and im still going strong uten å fise foran han! Og det er ikke det at jeg ikke fiser altså, jeg har luft i magen så det holder, så det er til tider heftig tortur. Men jeg synes det er ufint, sånt gjør man bare ikke som "dannet pike" Anonymous poster hash: 72bfd...c53 Virkelig glad jeg har lagt vekk noe av "dsnnet pike"-symptomene etter jeg fikk samboer Selvfølgelig fjerter jeg ikke ved matbordet eller ute blant andre. 1
frøkna Skrevet 11. september 2013 #9 Skrevet 11. september 2013 Hva jeg muligens gjorde i søvne vet jeg ikke da, men gjorde det ikke i våken tilstand før vi flyttet inn sammen, og det var da et uhell. Etter hvert ble vi jo mer komfortable, jeg vil si nesten FOR komfortable.. IKKE særlig turn on og høre samboer'n dundre så dyna vibrerer for å si det sånn! fysj 2
AnonymBruker Skrevet 11. september 2013 #10 Skrevet 11. september 2013 Jeg feis mens jeg lo da jeg var hos kjæresten og vi har vært sammen i kun 1 mnd.. Men samma det! Er kvinne jeg da.. Han lo og jeg var flau. Anonymous poster hash: e7ecb...3fb
AnonymBruker Skrevet 11. september 2013 #11 Skrevet 11. september 2013 Brukte selv 1.5 år på første gangen, meg etter 3 år så har jeg gitt meg. Litt for å opprettholde det romantiske mellom oss. Tisser heller ikke med døra oppe lenger. Blitt litt mer privat, og det ser ut til å fungere Anonymous poster hash: ce875...ec4
Biloba Skrevet 11. september 2013 #12 Skrevet 11. september 2013 Slikt gjøres alene på badet. Han høylytt, jeg smyger dem ut lydløst. Begge er enige i at tarmgass og andre kroppsprodukter ikke krydrer et forhold.
AnonymBruker Skrevet 11. september 2013 #13 Skrevet 11. september 2013 4 år sammen, 3 år som samboere. Fiser ikke foran hverandre i utgangspunktet, men det kan jo skje en glipp av og til, og det er ingen krise. Anonymous poster hash: 345c5...54c
Gjest Runforit Skrevet 11. september 2013 #14 Skrevet 11. september 2013 Her fjertes det når det fjertes. Hvem som slapp den første fisen var nok typen. Hadde aldri orket å ikke kunne være avslappet nok til å kunne fjerte i min egen leilighet. 2
lell Skrevet 11. september 2013 #15 Skrevet 11. september 2013 14 år. Ingen av oss gjør det annet enn i søvne. Jeg har mageproblemer så avogtil kommer det uten at jeg får stoppet det men heldigvis aldri på sofaen eller sånt. En ting e jo lyden, men hvordan gjør dere det med lukta? Er jo den som er ekkel. Hadde det bare vært lyd og luft så hadde det vel ikke gjort noe.
Veggdyret Skrevet 11. september 2013 #16 Skrevet 11. september 2013 Bodd sammen i 5 år. Ingen av oss gjør det "med vilje", hender jo det skjer et uhell men med flere måneders mellomrom og uten kommentarer. Er veldig fornøyd med å ha det sånn. Vi går på do med døra igjen også.
AnonymBruker Skrevet 11. september 2013 #17 Skrevet 11. september 2013 14 år. Ingen av oss gjør det annet enn i søvne. Jeg har mageproblemer så avogtil kommer det uten at jeg får stoppet det men heldigvis aldri på sofaen eller sånt. En ting e jo lyden, men hvordan gjør dere det med lukta? Er jo den som er ekkel. Hadde det bare vært lyd og luft så hadde det vel ikke gjort noe. Med meg er det bare lyd og luft.. Lukter ingenting av fisen min heldigvis.. Hilsen hun som skreiv denne: Jeg feis mens jeg lo da jeg var hos kjæresten og vi har vært sammen i kun 1 mnd.. Men samma det! Er kvinne jeg da.. Han lo og jeg var flau. Anonymous poster hash: e7ecb...3fb Anonymous poster hash: e7ecb...3fb
Alvina Skrevet 11. september 2013 #18 Skrevet 11. september 2013 Første fisen, det avhenger vel når den kommer. Er han hjemme hos meg slipper jeg den før vi har krøpet til køys. Hva er problemet egentlig. Selvfølgelig ikke ved matbordet, men jeg bare smiler og sier ubs, og later som ingenting. Tror faktisk ikke menn bryr seg om vi slipper litt luft, de er mer opptatt av våre andre egenskaper... kanskje?
sol87 Skrevet 11. september 2013 #19 Skrevet 11. september 2013 Bruker å notere det i kalenderen. Nøyaktig 3 måneder, to uker, tre dager og 22 timer og 39 minutter. Da promper jeg en hel dag. Den samme dagen avslører jeg også at jeg et et menneske som ham, at jeg må puste, sove, spise etc. 2
AnonymBruker Skrevet 12. september 2013 #20 Skrevet 12. september 2013 Haha,blir så oppgitt over folk. Det er helt normalt å fise og hvis jeg ikke kunne gjort dette mens samboeren min er tilstede kunne jeg like så greit bodd alene. Hvor bra tror dere det er å holde det inne? Jeg fiser når det måtte passe meg hjemme og det samme gjør han,og lukter det fælt går det an å si unnskyld og le litt av det. Gidder ikke å gå rundt me vondt i magen. Folk må slutte å ta seg selv så høytidelig.Anonymous poster hash: 19533...202
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå