Flynn Skrevet 11. september 2013 #1 Skrevet 11. september 2013 Ja, som overskriften sier, de siste ukene har jeg konstant hatt små kviser i den høyre munnviken, rett nedenfor der munnen slutter. Er utrolig irriterende at de ikke går vekk! De er veldig små, så jeg klemmer dem og det kommer litt puss ut, og så er jeg flink med å vaske ansiktet med gode produkter osv. Men likevel kommer de tilbake! Skjønner ikke hva det kan være? Jeg sliter ikke noe særlig med kviser til vanlig så jeg syns det er irriterende. Noen tips?
AnonymBruker Skrevet 11. september 2013 #2 Skrevet 11. september 2013 Er du sikker på at det er kviser? Er du sår? såre munnviker kan være et tegn på b-vitaminmangel. Anonymous poster hash: e000e...ed7
Flynn Skrevet 11. september 2013 Forfatter #3 Skrevet 11. september 2013 Ja, det er nok små kviser. Er liksom rett utenfor munnviken, ikke sprekker i den. Men takk for tipset uansett, da vet jeg det ihvertfall
AnonymBruker Skrevet 11. september 2013 #4 Skrevet 11. september 2013 Herpes? Anonymous poster hash: 46072...563
Flynn Skrevet 11. september 2013 Forfatter #5 Skrevet 11. september 2013 Har lest om det, og tror ikke det er det :S Da hadde visst utbruddet vært mer aggressivt, og det ligner ikke når jeg ser på bilder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå