AnonymBruker Skrevet 11. september 2013 #1 Skrevet 11. september 2013 Uff, jeg føler meg helt forferdelig. Jeg er en kvinne i slutten av 20-årene som rett og slett har blitt skikkelig betatt av min 18 år gamle VGS-elev. I starten feide jeg det bort fra hjernen og sa til meg selv at det er helt vanvittig å i det hele tatt tenke sånn, og forsøkte å tvinge det bort. Men jeg klarer ikke å kontrollere tankene mine Jeg får skikkelig sommerfugler i magen når jeg er i samme rom som ham, og gleder meg til timene. Herregud, bare å skrive dette er utrolig pinlig. NATURLIGVIS forstår jeg at dette aldri kan bli noe av, og naturligvis opptrer jeg helt profesjonell og høflig overfor ham. Likevel føler jeg meg forferdelig skyldig. Jeg føler meg rett og slett ekkel. Jeg er jo i en maktposisjon overfor ham, og da føler jeg det er helt uakseptabelt å i det hele tatt kjenne på disse følelsene. Er det noen tanker om dette? Har jeg blitt helt gal? Noen som har vært borti noe lignende?Anonymous poster hash: ea576...53f
AnonymBruker Skrevet 11. september 2013 #2 Skrevet 11. september 2013 Omg, fantasiene mine flommer over. Do it! Anonymous poster hash: 3c529...52b 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2013 #3 Skrevet 11. september 2013 Jeg skjønner at det er sånn som skjer.. Du må nesten bare overse tankene dine og prøve å tenke på andre ting istedet når du begynner med dagdrømming.. Anonymous poster hash: 42c26...6e7
Gjest Skrevet 11. september 2013 #4 Skrevet 11. september 2013 Det forekommer sikkert. Men du vet hva du har å gjøre. Lykke til.
Gjest Arbeider Skrevet 11. september 2013 #5 Skrevet 11. september 2013 Håper det ikke er noe galt i å bli betatt av elever i hvert fall.
Gjest Elseby13 Skrevet 11. september 2013 #6 Skrevet 11. september 2013 Du bør bytte klasse slik at du unngår ham. Å bli betatt av noen kan man ikke noe for, men man kan styre handlingene sine. Selv om dere begge er voksne, er du i en maktposisjon. Å innlede et forhold til ham vil være å utbytte denne relasjonen. Dessuten er han på skolen for å lære, og det er din jobb å sørge for at han får utdannelse. Ikke å distrahere ham med et romantisk/seksuelt forhold.
AnonymBruker Skrevet 11. september 2013 #7 Skrevet 11. september 2013 Det er vanskelig å kontrollere hvem man blir betatt av. Jeg synes ikke du skal føle deg skyldig så lenge du ikke gjør noe ut av det Anonymous poster hash: 7a3d1...c60
TheHairyToothfairy Skrevet 11. september 2013 #8 Skrevet 11. september 2013 Bytte klasse synes jeg blir for dramatisk, fordi det går ut over de andre elevene som du fungerer godt for. Kanskje ham også. Det er lov å være betatt. Jeg synes ikke det er noe galt i å fantasere heller. Men å trekke det lengre enn det tror jeg du skal skyve helt fra deg - og det sier du jo selv. Det er nå slik det er, jeg mener du bare må mestre det. Det kan skje igjen, og da er det litt greit å ha den erfaringen. Voks på det! Og, fantasien er uansett din.
AnonymBruker Skrevet 11. september 2013 #9 Skrevet 11. september 2013 Jeg vil tro det er vanligere enn man tror. Det er jo egentlig ikke så veldig rart? Bare du ikke gjør handling ut av følelsene dine(du vet jo hva som kan skje om du gjør det), er det ingenting i veien. Man kan ikke styre hva man føler. Lykke til! Anonymous poster hash: 8d5f9...d54
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 11. september 2013 #10 Skrevet 11. september 2013 Bytte klasse synes jeg blir for dramatisk, fordi det går ut over de andre elevene som du fungerer godt for. Kanskje ham også. Det er lov å være betatt. Jeg synes ikke det er noe galt i å fantasere heller. Men å trekke det lengre enn det tror jeg du skal skyve helt fra deg - og det sier du jo selv. Det er nå slik det er, jeg mener du bare må mestre det. Det kan skje igjen, og da er det litt greit å ha den erfaringen. Voks på det! Og, fantasien er uansett din. I utgangspunktet enig, men om hun ikke klarer å komme over det, så burde hun i hvert fall vurdere det. Er ikke lett å komme over noen om du ser de hver dag. 1
Steinar40 Skrevet 11. september 2013 #11 Skrevet 11. september 2013 Uff, jeg føler meg helt forferdelig. Jeg er en kvinne i slutten av 20-årene som rett og slett har blitt skikkelig betatt av min 18 år gamle VGS-elev. I starten feide jeg det bort fra hjernen og sa til meg selv at det er helt vanvittig å i det hele tatt tenke sånn, og forsøkte å tvinge det bort. Men jeg klarer ikke å kontrollere tankene mine Jeg får skikkelig sommerfugler i magen når jeg er i samme rom som ham, og gleder meg til timene. Herregud, bare å skrive dette er utrolig pinlig. NATURLIGVIS forstår jeg at dette aldri kan bli noe av, og naturligvis opptrer jeg helt profesjonell og høflig overfor ham. Likevel føler jeg meg forferdelig skyldig. Jeg føler meg rett og slett ekkel. Jeg er jo i en maktposisjon overfor ham, og da føler jeg det er helt uakseptabelt å i det hele tatt kjenne på disse følelsene. Er det noen tanker om dette? Har jeg blitt helt gal? Noen som har vært borti noe lignende?Anonymous poster hash: ea576...53f Det er ikke noe problem så lenge du aldri gjør noe ut av det.
AnonymBruker Skrevet 11. september 2013 #12 Skrevet 11. september 2013 Huff, og her sitter jeg på andre siden og er kjempebetatt av læreren min...han er såå kjekk! Aldri skjedd meg før. morsomt å se at det faktisk går andre veien og! Anonymous poster hash: c9069...ec2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå