Gå til innhold

Kjæresteemne eller...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har i det siste fått veldig god kontakt med en fyr fra samme bygd som meg. Har kjent han i snart 15 år, vi har hatt fyllesex en gang for mange år siden, men det var alt. Vi har bare hatt sporadisk kontakt, men nå i det siste snakker vi sammen hver dag.

Det begynte med at vi begynte å prate sammen på fb, fikk litt bedre kontakt, snakket om at det hadde vært godt å dratt på ferie, men ingen hadde noen å dra med. Så vi dro på en felles tur til en fornøyelsespark i noen dager. Ingenting skjedde, men han var veldig spandabel, betalte så og si alt selv om jeg følte det ble i overkant mye, noe jeg også sa ifra om. Etter turen overnattet han hos meg, dog i gjestesengen, og vi dro på fisking dagen etter. En hobby vi begge bruker mye tid på. Etter fisketuren dro han hjem til seg selv, som er ca 3 timer unna med bil.

Vennegjengen min (med felles bekjente av han også) har i noen måneder planlagt en sydentur. Jeg inviterte med han også, og han ble med. Jeg og denne mannen delte rom i en uke uten at noe skjedde, bortsett fra at vi lå og strøk på hverandre mens jeg lå i armkroken hans. Også etter denne turen måtte han selvfølgelig hjem, og bare timer etter han dro, sendte han meg en mld der det sto at han gjerne ville gå et skritt lengre enn bare stryking, men at han ikke turte å gjøre noe i tilfelle jeg ikke ville det samme. Jeg svarte at jeg tenkte akkurat det samme som han, men at vi vet til en annen gang at vi vil det samme.

Det var mange fine ord han sendte den kvelden. At jeg måtte ha en fin kveld, at jeg helst skulle ligget i armkroken hans, og at han ville bli bedre kjent, for han likte meg veldig. Jeg ble også invitert hjem til han i noen dager...

Nå har han vært hos meg i 5 dager og vi har hatt sex. Det rare er at vi ikke har fysisk kontakt før vi legger oss, men til gjengjeld ler vi mye, finner på ting sammen og har det bare bra. Tror vi begge er veldig sjenerte (jeg er i allefall det) og derfor ikke tar på hverandre. Men med en gang vi legger oss, holder vi hender, holder rundt hverandre og bare nyter nærheten av hverandre.

Så til dere med peiling... Er dette noe å satse på? Skal selvfølgelig spørre han når jeg føler for det, men om en mann ikke hadde vært spesielt interessert, ville han da lagt i så mye tid og penger på meg da, og ikke minst, ville han sagt han ville bli bedre kjent med meg samt holdt så tett rundt meg som han gjør?

Føler meg som en tåpe som må spørre fremmede om det, men er livredd for å bli brent. Kom også ut av et langvarig forhold for et års tid siden, og er veldig klar for et nytt forhold, men hadde vært greit å vite om han er bortkastet tid eller ikke. Virker egentlig ikke sånn, men vil bare få det bekreftet/avkreftet... :)

Anonymous poster hash: f9e3a...932

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men hva med dette at vi ikke har fysisk kontakt før etter vi har lagt oss da? Kan det være fordi han er sjenert? Heller ikke da er det kyssing, bare kosing eller sex. Han ligger ofte i sofaen, lent mot meg, så det virker som han vil, men ikke tør å ta skrittet når vi bare sitter her liksom.. vi var på telttur i gårkveld, tente bål og så på stjernene. Da la han seg på et underlag som vi satt på, og la nesten hodet i fanget mitt, men han gjorde det ikke, bare virket som han ville gjøre det.

Er det mange menn som ikke liker å kysse, ikke en gang når de er i et forhold?

Skrevet

Tar du noe initiativ til fysisk kontakt selv?

Anonymous poster hash: 76928...92c
  • Liker 1
Skrevet

Ikke spesielt nei... Er veldig tilbakeholden da jeg er litt usikker på hva han vil, er redd for å bli brent igjen. Også er jeg veldig sjenert selv så jeg tør nesten ikke. Mulig han er sånn også, hva vet vel jeg, men håper selvsagt at det går seg til. Det hadde jo vært prikken over i'en.. ;)

Skrevet

Du kjenner han bedre enn meg, men jeg tipper det er bare sjenerthet.

Anonymous poster hash: 76928...92c
Skrevet

Får håpe det. :)

Synes dette er litt forvirrende egentlig. Med en gang vi la oss i gårkveld, ble det stryking og kosing. Ja, sex også.. Han har holdt rundt meg i hele natt, ligget å strykt meg på ryggen mens gåshuden har poppet ut og frysningene har rast nedover ryggraden, ertet meg med å stryke meg der jeg er mest kilen, for deretter å knipe og holde hardt rundt meg når jeg har begynt å le. Men ingen kyss....

Altså - kan ha sex, men for sjenert til å kline? Jeg synes jo det er litt rart, jeg har aldri vært borti en sånn mann før. Får bare håpe det går seg til, jeg synes det er utrolig deilig med kyss... :-/

Skrevet

Har dere aldri kysset hverandre???

Skrevet

Det er mulig at han er homse.

Anonymous poster hash: 0a02f...be1
Skrevet

Jeg syns dere kansje burde snakke om det med hverandre.
Personlig ville jeg gjort det og spurt rett ut om han er sjenert eller om det er noe annet.

• Liker 1
Skrevet

Kanskje en av de har dårlig ånde?

Anonymous poster hash: ee354...c5c
  • Liker 1
Skrevet

Det kommer nok med tiden hvis du er flink til å "invitere" til kyss. Han er nok bare uvant med kjærestedelen. Høres ut som kjærestemne for å svare på emnetittelen.

Skrevet

Hehe, morsomme svar :)

Han er nok ikke homse, ble far for snart et år siden, og hadde nok ikke vært interessert i meg om han hadde vært homse. Er nok litt for feminin til det... jeg altså :)

Dårlig ånde er så, pusser tennene før vi legger oss så er nok ikke det heller. :)

Men skal spørre når tiden er der. Er virkelig nysgjerrig på dette altså... ;)

Skrevet

Vel... da har han dratt hjem etter å ha vært hos meg i 6 dager. Bare en halvtime etter han dro, fikk jeg en melding fra han der det sto at det var vanskelig å dra fra meg for han hadde det så godt sammen med meg! :) Ganske tydelig at det er noe på gang da, og ikke bare sex. Hyggelig! :)

Vi har avtalt at han skal komme tilbake i morgenkveld, selv om det tar nesten 3 timer å kjøre - en vei.

Men det var denne kyssinga da... får bare prøve å kysse han når han kommer tilbake og håpe det gjør susen ;)

Skrevet

Da er vi kommet over kneika. I går ble det klining! ;) hehe.

Han var nok bare sjenert. Det virker som om det begynner å gå seg til nå.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...