Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

xn min var en umoden dritt , og samtale emnet barn var aldri tema. Han har neppe kommet ditt nå heller 32 år. kun hvilken knullestiiling osv som var interessene hans.Så jeg fant med en trebarnspappa og håpet han skulle vise litt mer interesse og ansvar. Vel, han er helt tydelig ferdig på den fronten, og er overhodet ikke int i ny runde.Sårt for meg.Prater bare negativt om små barn , for å advare meg..

alle menn er dritt..

Anonymous poster hash: 074bd...bfe
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke alle menn er noe dritt, kanskje bare du som har fokusert på litt feil menn?

Anonymous poster hash: 92ed3...8be

Skrevet

Ikke alle menn er dritt! Min mann er en fantastisk pappa!

Anonymous poster hash: 78312...944
Skrevet (endret)

xn min var en umoden dritt , og samtale emnet barn var aldri tema. Han har neppe kommet ditt nå heller 32 år. kun hvilken knullestiiling osv som var interessene hans.Så jeg fant med en trebarnspappa og håpet han skulle vise litt mer interesse og ansvar. Vel, han er helt tydelig ferdig på den fronten, og er overhodet ikke int i ny runde.Sårt for meg.Prater bare negativt om små barn , for å advare meg..

alle menn er dritt..

Anonymous poster hash: 074bd...bfe

Ingen er dritt fordi de ikke ønsker seg barn, og ingen er pliktig å gi deg barn.

Du må lete mer målrettet etter en som vil det samme som deg, og ikke bare forvente at enhver mann kan brukes til formålet.

Mulig jeg svarer deg surt nå, men det er provoserende at du kaller folk for dritt fordi de tar ansvar for å ikke sette til verden barn de ikke vil ha.

Endret av Biloba
Skrevet

Alle kvinner er dritt fordi de presser menn til å få barn. :rolleyes:

Evt så får du finne deg som vil det samme som deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...