Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen av dere som har positivt/ negative erfaringer med dette?

Videoannonse
Annonse
Gjest Dixie i.i
Skrevet

Jeg bruker bare Sun.Kiss fra EL. Er det beste solpudderet jeg har vært borti i allefall!! Kan trygt anbefales!!!

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har Instant Sun fra EL, og er veldig fornøyd. Det består av en lys og en mørkere farge, sånn at man kan mikse seg frem til den perfekte nyansen, og det kan derofr brukes sommer som vinter.

Piglet

Skrevet
Jeg har Instant Sun fra EL, og er veldig fornøyd. Det består av en lys og en mørkere farge, sånn at man kan mikse seg frem til den perfekte nyansen, og det kan derofr brukes sommer som vinter.

Piglet

Denne har jeg også, men bruker den lite. Veldig greit at det er to farger, men jeg bruker mest den lyseste. Muligens er jeg den eneste her i verden som ikke er fan av solpudder :-?

Skrevet

Piglet

Hvordan mikser man disse da?

Skrevet

Selve solpudderet består av to deler. Så da kan man enten bruke bare den lyse eller bare den mørke, eller sveipe kosten over hele pudderet og blande.

Piglet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...