Salt Skrevet 26. april 2004 #1 Skrevet 26. april 2004 Noen av dere som har positivt/ negative erfaringer med dette?
Gjest Dixie i.i Skrevet 27. april 2004 #2 Skrevet 27. april 2004 Jeg bruker bare Sun.Kiss fra EL. Er det beste solpudderet jeg har vært borti i allefall!! Kan trygt anbefales!!!
Gjest Anonymous Skrevet 27. april 2004 #3 Skrevet 27. april 2004 Jeg har Instant Sun fra EL, og er veldig fornøyd. Det består av en lys og en mørkere farge, sånn at man kan mikse seg frem til den perfekte nyansen, og det kan derofr brukes sommer som vinter. Piglet
Cilla Skrevet 27. april 2004 #4 Skrevet 27. april 2004 Jeg har Instant Sun fra EL, og er veldig fornøyd. Det består av en lys og en mørkere farge, sånn at man kan mikse seg frem til den perfekte nyansen, og det kan derofr brukes sommer som vinter. Piglet Denne har jeg også, men bruker den lite. Veldig greit at det er to farger, men jeg bruker mest den lyseste. Muligens er jeg den eneste her i verden som ikke er fan av solpudder :-?
Salt Skrevet 27. april 2004 Forfatter #5 Skrevet 27. april 2004 Jeg har Instant Sun fra EL, og er veldig fornøyd. Det består av en lys og en mørkere farge, sånn at man kan mikse seg frem til den perfekte nyansen, og det kan derofr brukes sommer som vinter. Piglet Hvordan mikser man disse da?
Piglet Skrevet 28. april 2004 #6 Skrevet 28. april 2004 Selve solpudderet består av to deler. Så da kan man enten bruke bare den lyse eller bare den mørke, eller sveipe kosten over hele pudderet og blande. Piglet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå