snøfnugg Skrevet 11. september 2013 #1 Skrevet 11. september 2013 Fant ikke igjen det vi glemte tråden. Tenkte og på at jeg vil si at etter bryllupet er jeg mest glad for at vi betalte klekkelig for en skikkelig fotograf. Har slitt med å få bilder fra gjestene. Har kun 50+ og ingen bilder av alle barna våre. Nr to er at vi fikk noen til å filme. Det var en venn som gjorde det. Det var ikke teknisk på topp men så bra i ettertid. Jeg glemte å teste sminken selv og fikk krise da foundation jeg hadde kjøpt ikke passet. Fikk hjelp heldigvis. Vi la ikke ut kameraer på bordene. Det angret vi på nå. Ellers gikk alt strålende.
sofie777 Skrevet 11. september 2013 #2 Skrevet 11. september 2013 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=128697
CathFoto Skrevet 11. september 2013 #3 Skrevet 11. september 2013 Burde ikke angre på at dere ikke la ut kameraer på bordene, kvaliteten er som regel så dårlig og folk glemmer blitzen så sitter man igjen med få brukbare bilder. Jeg skal prøve å ta til meg rådet om å slappe av og nyte dagen.
AnonymBruker Skrevet 12. september 2013 #4 Skrevet 12. september 2013 Jeg glemte å ta på det blå strømpebåndet Det var så stressende akkurat i det jeg og forloveren skulle komme oss av gårde at jeg i grunn er glad at jeg husket å ta på smykkene, det var like før at det også gikk galt. Får håpe ekteskapet blir bra likevel! Vi burde kanskje også å ha bedt serveringsstedet om å sette fram litt godt brød og smør ved middagsbordet, jeg frykter at det ble litt lite mat til enkelte av de mannlige gjestene. Ellers følte jeg i grunn at alt gikk strålende, vi koste oss virkelig. Anonymous poster hash: 9916a...adc
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 15. september 2013 #5 Skrevet 15. september 2013 Skriv opp en liste med alle kombinasjonene dere skal ta bilde av: brudepar med brudgommens familie brudepar med forlovere brudepar med alle gjester osv. Tenk over alle mulige kombinasjoner på forhånd slik at dere husker det. Surt om man skulle glemme noe av dette i etterkant. Om dere skal ta bilder ute, så pass på at det ikke er noen blomsteroppsatser som hører til i hagen som kræsjer til brudebuketten om disse er på et sted der man vil ta bildene. Tenkt over på forhånd hvor på feststedet dere vil ta disse bildene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå