AnonymBruker Skrevet 11. september 2013 #1 Skrevet 11. september 2013 Hvor kan jeg finne billig og fin julegavepapir, til og fra lapper og bånd? Kansje noe annet pent til gaven også? Eller kansje en juleeske som jeg bare lukker? Har sett på ebay, men jeg er ikke flink med sånnt så var vanskelig å finne.. (Bruker dere ebay.no eller ebay.com?) Tips? Anonymous poster hash: 47a11...b88
AnonymBruker Skrevet 11. september 2013 #3 Skrevet 11. september 2013 Pleier å kjøpe sånn gråpapir i spreke farger som egentlig er bokbind - også pynte med glansbilder, klistermerker, bånd og annen stas Sååå lei av syltynt gavepapir som flerres hull i før det er surra rundt gaven engang! Anonymous poster hash: 847f9...e96
AnonymBruker Skrevet 11. september 2013 #4 Skrevet 11. september 2013 Er salg på panduro.no nå. 5 ruller julepapir til 20 kr. Tror det bare gjelder i nettbutikken. Anonymous poster hash: 17a12...074 1
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2013 #5 Skrevet 11. september 2013 Pleier å kjøpe sånn gråpapir i spreke farger som egentlig er bokbind - også pynte med glansbilder, klistermerker, bånd og annen stas Sååå lei av syltynt gavepapir som flerres hull i før det er surra rundt gaven engang! Anonymous poster hash: 847f9...e96 Lurt! Slikt gråpapir fant jeg på Nille for en tid tilbake Ellers får man med gavepapir gratis på noen butikker.
AnonymBruker Skrevet 11. september 2013 #6 Skrevet 11. september 2013 Nille, 10 kr rullen såvidt jeg husker. Anonymous poster hash: 646c8...1dd
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2013 #7 Skrevet 11. september 2013 Nille, 10 kr rullen såvidt jeg husker. Anonymous poster hash: 646c8...1dd Nille har også hatt farget "gråpapir" til boktrekk til 1 kr. I tillegg bruker de å ha julepapir til 1 kr pr rull
AnonymBruker Skrevet 11. september 2013 #8 Skrevet 11. september 2013 europris har de sånne gråpapir bokbind. i forskjellige farger. 7-10 kr. kommer ann på str på rullen. søstrene grene.vet ikke om de har funnet fram julesakene enda. men det kommer vel etter hvert. Anonymous poster hash: 36adc...5a1
Gjest Blubberella Skrevet 11. september 2013 #9 Skrevet 11. september 2013 Anbefaler å kjøpe fra Panduro på salg! Papiret deres er ganske sterkt i motsetning til papir fra Nille som revner bare du ser litt hardt på det. 2
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2013 #10 Skrevet 11. september 2013 Anbefaler å kjøpe fra Panduro på salg! Papiret deres er ganske sterkt i motsetning til papir fra Nille som revner bare du ser litt hardt på det. Hva med å bruke dekorative esker med lokk, som kan gjenbrukes som gaveinnpakning eller brukes til noe annet? Ikea har fine esker i forskjellige størrelser. Evt kan man dekorere en skoeske eller en annen eske med å klistre på gavepapir, tøy eller male den og ha på dekorasjon evt decopage, og vips er innpakningen klar!
MunaMadan Skrevet 11. september 2013 #11 Skrevet 11. september 2013 TGR-butikkene har alt du trenger til gaveinnpakning og kreative ideer, billig!
Gjest Solstråla88 Skrevet 11. september 2013 #12 Skrevet 11. september 2013 http://www.ebay.com/itm/4-x-Christmas-Wrapping-Paper-Rolls-Reindeer-White-Silver-Black-Snow-Flake-/231047818720?pt=UK_Home_Garden_Celebrations_GiftWrapping_ET&hash=item35cb85ede0 Fant disse på Ebay! Skal bestilles!
Gjest Skrevet 12. september 2013 #13 Skrevet 12. september 2013 Nille sine er ikke noe hvis du vil at pakkene skal holde! De regner av ingenting og flere av pakkene jeg pakka inn i fjor fordi de var de eneste som hadde igjen papir var revnet bare av å ligge i posen!
Rhyth Skrevet 12. september 2013 #14 Skrevet 12. september 2013 Syns ikke Panduro har så verst pris på gavepapir til vanlig heller, 59 kr for 10 meter. De billige er det jo bare 2 meter pr rull og en må bruke 3 runder på hver pakke for at det ikke skal ryke.
metempsychosis Skrevet 12. september 2013 #15 Skrevet 12. september 2013 Du kan ta en titt her: http://www.pinterest.com/OmiyageCA/wrap-it/ Utrolig mye fint du kan få til med ganske så vanelig papir. Det er bare å scrolle ned på siden så er det mange gode juleinnpaknings ideer 1
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2013 #16 Skrevet 12. september 2013 Du kan ta en titt her: http://www.pinterest.com/OmiyageCA/wrap-it/ Utrolig mye fint du kan få til med ganske så vanelig papir. Det er bare å scrolle ned på siden så er det mange gode juleinnpaknings ideer Takk! Det var mye fint der! Jeg kommer til å gjemme alt av skoesker o.l. og dekorere dem og bruke dem til innpakning. De kan som sagt gjenbrukes enten til å ha ting og tang i for mottakeren, eller gies bort med innhold til neste Jul Man kan også brette esker og lokk selv, av kartong. Er det noen som har oppskrift til hvordan man bretter forskjellige esker med lokk?
Gjest pingvin Skrevet 15. september 2013 #17 Skrevet 15. september 2013 Jeg syr gaveposer av julegardiner på salg.
metempsychosis Skrevet 16. september 2013 #18 Skrevet 16. september 2013 http://www.pinterest.com/lalylala/gift-wrapping/ Her er det også mange gode (noen veldig enkle) ideer, pluss brette-teknikker
Alina X Skrevet 16. september 2013 #19 Skrevet 16. september 2013 Hvis gavene er små som feks smykker eller lignende såpleier jeg å søke opp bilde av noter,gammeldags fransk inspirerte motiv og lignende og skrive det ut....pleier å snike til meg et par utskrifter på jobben hehehe.... Ellers så fungerer det fint med alt av esker til andre gaver feks skoesker. Skal du gi bort noe spiselig,kan det være veldig fint med sånne syltetøyglass, eller kjøpr sylteglass på IKEA(esker kan også kjøpes der,finnes mange fine i forskjellig str) Pynt med feks bilder av engler,nisser og alle andre "juleemner". Nå så pleier jeg å samle inn kongler og kvister som jeg sprayer i gull og sølv og bruker som gavepynt:-) (fungerer fint som pynt med lys også)
Gjest tuppesjura Skrevet 17. september 2013 #20 Skrevet 17. september 2013 Julegavepapir til 1kr rullen er ikke verdt mer enn det heller. Går hull i det bare man ser på det omtrent. Jeg pleier å kjøpe julegavepapir på panduro i januar. Da selger de det billig. Samme gjelder gavelapper. I fjor gjorde jeg det ikke, så jeg er fri for lapper, men har antakelig julegavepapir hvertfall så det holder til dette året.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå