AnonymBruker Skrevet 11. september 2013 #1 Del Skrevet 11. september 2013 Hjelpes. Nå kan man tenke seg at østfoldingene er redde. Hva tenker dere om dette? Anonymous poster hash: ad597...4ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 11. september 2013 #2 Del Skrevet 11. september 2013 Lever jo ved vann og slik, er ikke en du finner i huset ditt. Hadde jeg bodd i østfold ville jeg heller være redd for alle de gale svenskene rett over grensa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 11. september 2013 #3 Del Skrevet 11. september 2013 (endret) Det høres ut som en skikkelig kul edderkopp, og dessuten er den ikke giftig. Ikke nok til at Wiki ser seg kallet til å informere om det. Jeg liker edderkopper. Generelt, altså. Så lenge de a) ikke kan drepe deg, eller b)få deg til å ønske at de HADDE gjort det. (Med "deg", så mener jeg selvsagt egentlig "meg"...) Endret 11. september 2013 av Mann 42 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 11. september 2013 #4 Del Skrevet 11. september 2013 Hjelpes. Nå kan man tenke seg at østfoldingene er redde. Hva tenker dere om dette? Anonymous poster hash: ad597...4ef Husedderkoppen er større, om man regner med beina. Dessuten er dette en myredderkopp, så det er bare spesielt interesserte som vil komme i nærkontakt med den (entomologer og såntno). Blir man bitt, vil det gjøre like vondt som et vepsestikk omtrent, så da bør man heller være redd for den. Den setter seg tross alt på brødskiva di om du har syltetøy på den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
apekatt Skrevet 11. september 2013 #5 Del Skrevet 11. september 2013 Jeg bare fanger dem opp med støvsuger. Så det går nok bra... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 11. september 2013 #6 Del Skrevet 11. september 2013 Jeg bare fanger dem opp med støvsuger. Så det går nok bra... Støvsuge i myra? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
apekatt Skrevet 11. september 2013 #7 Del Skrevet 11. september 2013 Støvsuge i myra? Hvis de skulle komme inn da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 11. september 2013 #8 Del Skrevet 11. september 2013 Hvis de skulle komme inn da. Da må du ha et enormt fuktproblem i kjelleren, Dolomedes plantarius holder til i myra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
apekatt Skrevet 11. september 2013 #9 Del Skrevet 11. september 2013 Da må du ha et enormt fuktproblem i kjelleren, Dolomedes plantarius holder til i myra. Godt å høre da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulcan Skrevet 12. september 2013 #10 Del Skrevet 12. september 2013 Kill it with fire. Men litt stilig også. Tenk så kult skoleklassene får det når noen har fanget en slik en og kaster det på norsklæreren med arachnofobi. (eller hvordan det skrives) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 12. september 2013 #11 Del Skrevet 12. september 2013 Da må du ha et enormt fuktproblem i kjelleren, Dolomedes plantarius holder til i myra. Alle har da en innedørs myr i kjelleren? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sapientia Skrevet 12. september 2013 #12 Del Skrevet 12. september 2013 samme familie som min favoritt blant de norske edderkoppene : Dolomedes fibriatus, kalles bare "myredderkopp" på norsk. Nei, jeg er ikke redd for nykommeren, stikker gjerne til Østfold for å se etter arten om det skulle passe seg slik. I kjelleren min er de alt for tørt for disse, så jeg får klare meg med noen andre arter edderkopper i huset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anciol Skrevet 13. september 2013 #13 Del Skrevet 13. september 2013 Fanget den og studert den nøye og ført Journal:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thorn Skrevet 14. september 2013 #14 Del Skrevet 14. september 2013 Og det er en av grunnene til at jeg aldri skal flytte til Østlandet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thorn Skrevet 14. september 2013 #15 Del Skrevet 14. september 2013 Kill it with fire. Men litt stilig også. Tenk så kult skoleklassene får det når noen har fanget en slik en og kaster det på norsklæreren med arachnofobi. (eller hvordan det skrives) Det er ikke morsomt å spøke med engang! Ene læreren min latet som han kastet en edderkopp på meg, jeg fikk panikk og hyperventilerte mens han lo... Jeg hater ham inderlig fortsatt, ti år etter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulcan Skrevet 16. september 2013 #16 Del Skrevet 16. september 2013 Det er ikke morsomt å spøke med engang! Ene læreren min latet som han kastet en edderkopp på meg, jeg fikk panikk og hyperventilerte mens han lo... Jeg hater ham inderlig fortsatt, ti år etter! Her var det ikke snakk om å late som, og det var læreren jeg tenkte skulle være offeret. Voksne mennesker tåler sånt, noe annet med elever. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thorn Skrevet 16. september 2013 #17 Del Skrevet 16. september 2013 Her var det ikke snakk om å late som, og det var læreren jeg tenkte skulle være offeret. Voksne mennesker tåler sånt, noe annet med elever. Innlegget ditt vitner om total mangel på forståelse av hva det vil si å ha edderkoppfobi, i tillegg til manglende respekt (og empati) for lærere. Hvorfor mener du at det skulle være greitt om elever gjør noe slikt mot læreren sin? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hottrio Skrevet 16. september 2013 #18 Del Skrevet 16. september 2013 Ja jeg har alltid hatt edderkoppfobi og jeg kverker alle jeg kommer over. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 16. september 2013 #19 Del Skrevet 16. september 2013 Kan vi ikke snakke om edderkopper i stedet? Mobbing av lærere kan dere ta i storefri. Edderkopper er stilige dyr. Det er en av de eldste og mest utbredte livsformene på planeten. Det fins en variant av edderkopp praktisk talt hvor som helst, bortsett fra i antarktis. Bad news for fobikere, men er man fanboy, så er det ganske stilig. Jeg liker dem helst på litt avstand, siden alt for mange av dem kan påføre deg smertefull død, eller, som tidligere anført, et ønske om å dø for å slippe unna smertene. Men jeg digger dem likevel. Og skorpioner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 16. september 2013 #20 Del Skrevet 16. september 2013 Fanget den og studert den nøye og ført Journal:) Fanget den og satt den i en pen kasse på nattbordet. Og ført journal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå