AnonymBruker Skrevet 11. september 2013 #1 Skrevet 11. september 2013 Kan noen gi ordentlig definasjon på det ordet? Eventulet noe som er synonymt med det? 6. klassingen min fikk det i lekse... Anonymous poster hash: 93469...cd3
AnonymBruker Skrevet 11. september 2013 #2 Skrevet 11. september 2013 Noen som er fin med briller. Brillefin. Anonymous poster hash: dc542...2ab
AnonymBruker Skrevet 11. september 2013 #3 Skrevet 11. september 2013 Noen som er fin med briller. Brillefin. Anonymous poster hash: dc542...2ab Tror du også at folk som driver med lyssky virksomhet må arbeide under dårlige lysforhold? Brillefin betyr rett og slett veldig fin. Har ingenting med briller å gjøre. Anonymous poster hash: acfed...8e8
AnonymBruker Skrevet 11. september 2013 #4 Skrevet 11. september 2013 Tror du også at folk som driver med lyssky virksomhet må arbeide under dårlige lysforhold? Brillefin betyr rett og slett veldig fin. Har ingenting med briller å gjøre. Anonymous poster hash: acfed...8e8 Nei, det betyr vel at man driver med virksomhet som ikke tåler 'dagens lys'. Haha, jeg trodde virkelig at brillefin betydde at man var fin med briller. Haha. Da beklager jeg feilinformasjonen. Anonymous poster hash: dc542...2ab 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå