AnonymBruker Skrevet 11. september 2013 #1 Skrevet 11. september 2013 Jeg skal kjøpe meg oppvaskmaskin og lurer på om de som leverer kan installere også? Anonymous poster hash: 0779b...a98
AnonymBruker Skrevet 11. september 2013 #2 Skrevet 11. september 2013 Det spørs nok hvem som leverer og om det allerede er opplegg for maskinen. Budbilsjåfører er ikke rørleggere-mange forretninger har avtale med transportfirma. Anonymous poster hash: 71897...756
AnonymBruker Skrevet 11. september 2013 #3 Skrevet 11. september 2013 Det spørs nok hvem som leverer og om det allerede er opplegg for maskinen. Budbilsjåfører er ikke rørleggere-mange forretninger har avtale med transportfirma.Anonymous poster hash: 71897...756 Ok, men hvordan skal jeg få installert den da? Jeg kan jo ingenting om sånt. Anonymous poster hash: 0779b...a98
Rotemor Skrevet 11. september 2013 #5 Skrevet 11. september 2013 Dersom det er opplegg til den er det enkelt. Du kan ihvertfal prøve Sett den så nært som mulig, sett den i Vater. Så er det å skru av vannet i kjøkkenkrana, koble på "vann inn"- røret (pass på at pakningen e på. d.v.s en liten gummiring), stikke nedi "vann ut"- røret. Stikkontakt, på med vannet igjen Simsalabim:) Det er ikk alltid fullt såååå enkelt. Men vil gjerne illustrere at det veldig godt kan hende du vil klare dette Sjekk YouTube også
AnonymBruker Skrevet 11. september 2013 #6 Skrevet 11. september 2013 Dersom det er opplegg til den er det enkelt. Du kan ihvertfal prøve Sett den så nært som mulig, sett den i Vater. Så er det å skru av vannet i kjøkkenkrana, koble på "vann inn"- røret (pass på at pakningen e på. d.v.s en liten gummiring), stikke nedi "vann ut"- røret. Stikkontakt, på med vannet igjen Simsalabim:) Det er ikk alltid fullt såååå enkelt. Men vil gjerne illustrere at det veldig godt kan hende du vil klare dette Sjekk YouTube også Wææh, dette hørtes komplisert ut men takk for tips! Jeg er blond i tillegg så da blir det litt vanskelig. Har ikke Expert eller Elkjøp noen handymenn? Anonymous poster hash: 0779b...a98
Rotemor Skrevet 11. september 2013 #7 Skrevet 11. september 2013 Wææh, dette hørtes komplisert ut men takk for tips! Jeg er blond i tillegg så da blir det litt vanskelig. Har ikke Expert eller Elkjøp noen handymenn? Anonymous poster hash: 0779b...a98 Ring en rørlegger om du e i tvil. Men hovedpoenget er vann inn, vann ut og strøm.
AnonymBruker Skrevet 11. september 2013 #8 Skrevet 11. september 2013 Ring en rørlegger om du e i tvil. Men hovedpoenget er vann inn, vann ut og strøm. Rørlegger? Koster ikke det masse penger? Anonymous poster hash: 0779b...a98
AnonymBruker Skrevet 11. september 2013 #9 Skrevet 11. september 2013 Vel, jeg fant! Men 1500 spenn! Det var dyrt. http://www.elkjop.no/cms/s-PHusGQVpqowAAAE3xSJk9MX9/installasjon-av-oppvaskmaskin Anonymous poster hash: 0779b...a98
AnonymBruker Skrevet 11. september 2013 #10 Skrevet 11. september 2013 Rørlegger? Koster ikke det masse penger? Anonymous poster hash: 0779b...a98 Kan koste mer hvis en ikke monterer riktig og får vannskade.. Er en grunn for at det lønner seg å velge fagfolk. Anonymous poster hash: 7dfeb...458 1
Lutetium 71 Skrevet 11. september 2013 #11 Skrevet 11. september 2013 http://www.installationsguiden.se/ 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå