Gjest Trådstarter Skrevet 11. september 2013 #1 Skrevet 11. september 2013 Jeg har vært på 4 dater med samme mann, og jeg er bare redd nå for å gå for tidlig til sengs med tanke på at da er det ekstra sårt når det skjærer seg synes jeg..... Er jeg prippen?
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2013 #2 Skrevet 11. september 2013 Jeg har vært på 4 dater med samme mann, og jeg er bare redd nå for å gå for tidlig til sengs med tanke på at da er det ekstra sårt når det skjærer seg synes jeg..... Er jeg prippen? Nei. Jeg synes at du er fornuftig
AnonymBruker Skrevet 11. september 2013 #3 Skrevet 11. september 2013 Jeg holdt offesielt på med kjæresten min i 2 uker før vi hadde sex første gang. (hadde kjent hverandre en god stund før det) Men da hadde vi ca 10 dater iløpet av de 2 ukene også, så jeg følte vi tok det relativt rolig egentlig. Selv om jeg ser i ettertid at 2 uker er ingenting Jeg synes det ga en litt ekstra spenning med det å bare ligge å kysse, kose på sofaen før sex kom inn i bildet Er ikke noe negativt i å synes det er for tidlig etter bare 4 dater. Anonymous poster hash: 1d617...de3
Gjest Trådstarter Skrevet 11. september 2013 #4 Skrevet 11. september 2013 men hvis en inviterer foreks daten hjem ... vet ikke om jeg tør å invitere han hjem til meg på neste treff, for har hørt at å invitere en date hjem er som å invitere han til sex.... Jeg er ikke på det sånn men mange sier de oppfatter det slik. Jeg er seriøs, og ønsker ikke å ha sex før jeg er sikker på at det er verdt å ha det. Har blitt skuffet før der jeg har hatt sex for tidlig og blitt såret... Ekstra vondt det hvis en har sex for tidlig, så derfor tenker jeg på å vente lengst mulig nå. Men jeg håper at han som jeg har kontakt med vil forstå det.
AnonymBruker Skrevet 11. september 2013 #5 Skrevet 11. september 2013 Det er ikke hvor lenge du kniper som hjelper deg å beholde han, så se å få slutta å sløse med tida hans. Har han tenkt å bare pule deg så gjør han det uansett, så få det overstått. Sånne som deg er et ork og du sløser med din og hans tid og kompliserer noe som er veldig enkelt og om ville tidseffektivisert det å finne en partner eller sex for alle om du sluttet å være uthalende og feig. Anonymous poster hash: 98256...ec0
MilleVanille Skrevet 11. september 2013 #6 Skrevet 11. september 2013 Det er ikke hvor lenge du kniper som hjelper deg å beholde han, så se å få slutta å sløse med tida hans. Har han tenkt å bare pule deg så gjør han det uansett, så få det overstått. Sånne som deg er et ork og du sløser med din og hans tid og kompliserer noe som er veldig enkelt og om ville tidseffektivisert det å finne en partner eller sex for alle om du sluttet å være uthalende og feig.Anonymous poster hash: 98256...ec0 For noe stort tull?! Hvis han er interessert i et forhold, er det definitivt ikke sløsing med tid. 5
AnonymBruker Skrevet 11. september 2013 #7 Skrevet 11. september 2013 Var 17 når jeg ble sammen med kjæresten min og vi ventet i 10 måneder, noe som er litt i det lengste laget Anonymous poster hash: 4b35e...668
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2013 #8 Skrevet 11. september 2013 De aller fleste har sex på 3-4daten.
Nettinettet Skrevet 11. september 2013 #9 Skrevet 11. september 2013 Når dere har blitt såpass godt kjent med hverandre at dere har lyst til å være kjærester! 2
AnonymBruker Skrevet 11. september 2013 #10 Skrevet 11. september 2013 Jeg har vært på 4 dater med samme mann, og jeg er bare redd nå for å gå for tidlig til sengs med tanke på at da er det ekstra sårt når det skjærer seg synes jeg..... Er jeg prippen? Nei, det er du absolutt ikke. Man kjenner hverandre ikke etter fire dater. Du kommer sannsynligvis til å få mange idiotsvar her fra bitre menn/evt troll, ser det første har kommet allerede. Men overse det, og vent til du (og han) føler tiden er inne Anonymous poster hash: 9b849...f35
AnonymBruker Skrevet 11. september 2013 #11 Skrevet 11. september 2013 Når dere har blitt såpass godt kjent med hverandre at dere har lyst til å være kjærester! Så enkelt og riktig kan det også sies. Nå venter jeg bare på "hvaaa, prøvekjører du ikke bilen"-folkene. Anonymous poster hash: 9b849...f35 4
Nettinettet Skrevet 11. september 2013 #12 Skrevet 11. september 2013 Så enkelt og riktig kan det også sies. Nå venter jeg bare på "hvaaa, prøvekjører du ikke bilen"-folkene. Da kan du bare fortelle dem at du liker å ha grundig informasjon om en bil før du kjøper den. Å prøvekjøre den før man har det man trenger av informasjon er jo bare unødvendig og fører ofte til bomkjøp!
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2013 #13 Skrevet 11. september 2013 Da kan du bare fortelle dem at du liker å ha grundig informasjon om en bil før du kjøper den. Å prøvekjøre den før man har det man trenger av informasjon er jo bare unødvendig og fører ofte til bomkjøp! Dette er min filosofi også, men alle venner og kjente har sex på 3-4daten. Tidlig spør du meg, men det virker som det er det vanlige. I alle fall i Oslo, Bergen og Stavanger.
AnonymBruker Skrevet 11. september 2013 #14 Skrevet 11. september 2013 Dette er min filosofi også, men alle venner og kjente har sex på 3-4daten. Tidlig spør du meg, men det virker som det er det vanlige. I alle fall i Oslo, Bergen og Stavanger. Glad jeg ikke har noen som helst anelse om når mine venner har sex, merker jeg Anonymous poster hash: 9b849...f35
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2013 #15 Skrevet 11. september 2013 Glad jeg ikke har noen som helst anelse om når mine venner har sex, merker jeg Anonymous poster hash: 9b849...f35 Jenter har mer behov for å snakke med venner om slike ting
Gjest Runforit Skrevet 11. september 2013 #16 Skrevet 11. september 2013 For min del så dater jeg gjerne i flere måneder før jeg har sex. Du må gjøre det som føles rett for deg. 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2013 #17 Skrevet 11. september 2013 Jenter har mer behov for å snakke med venner om slike ting Jeg er jente og har null behov for det. Anonymous poster hash: 9b849...f35
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2013 #18 Skrevet 11. september 2013 Dette er min filosofi også, men alle venner og kjente har sex på 3-4daten. Tidlig spør du meg, men det virker som det er det vanlige. I alle fall i Oslo, Bergen og Stavanger. Dummeste jeg har hørt! Er du SÅÅÅ usikker , at du ikke følger eget hjerte her? Sykt å ha sex etter bare 3-4 dater...Spør hvor lenge forholdene har vart du, de fleste har det bare blitt med det! Folk venter alt for kort idag med sex! Venter alltid lengelenge!
AnonymBruker Skrevet 11. september 2013 #19 Skrevet 11. september 2013 Jeg har vært på 4 dater med samme mann, og jeg er bare redd nå for å gå for tidlig til sengs med tanke på at da er det ekstra sårt når det skjærer seg synes jeg..... Er jeg prippen? Om andre synes du er prippen trenger du ikke bry deg om. Gjør det som føles rett for deg. Anonymous poster hash: e23fa...ac4
AnonymBruker Skrevet 11. september 2013 #20 Skrevet 11. september 2013 men hvis en inviterer foreks daten hjem ... vet ikke om jeg tør å invitere han hjem til meg på neste treff, for har hørt at å invitere en date hjem er som å invitere han til sex.... Jeg er ikke på det sånn men mange sier de oppfatter det slik. Jeg er seriøs, og ønsker ikke å ha sex før jeg er sikker på at det er verdt å ha det. Har blitt skuffet før der jeg har hatt sex for tidlig og blitt såret... Ekstra vondt det hvis en har sex for tidlig, så derfor tenker jeg på å vente lengst mulig nå. Men jeg håper at han som jeg har kontakt med vil forstå det. Jeg hadde de siste 5 datene hjemme hos meg før vi hadde sex. Kjæresten min tolket ikke det som en invitasjon til sex. Jeg spurte han om det var kjipt og vanskelig å vente, men hans typiske manne svar var "Det går helt fint, jeg synes tempoet vårt er bra, dessuten kan jeg jo bare bruke hånden når jeg kommer hjem" . Dette var etter en lang kveld på sofaen med masse kyssing og kosing Om man har en god kommunikasjon (noe man burde oppnå før sex), så er det jo ikke verre enn å si at du vil vente med sex en stund.. Menn som er interessert i forhold godtar og forstår det uten problemer Anonymous poster hash: 1d617...de3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå