Gå til innhold

Høye hæler - den ene tåen krøller seg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Sliter med at minstetåen på høyre fot "krøller seg" sammen inni i hælene. Det gjelder kun høyre fot, på andre siden passer skoene godt. Det gjør jo at skoene blir vonde å gå i da den ene lille tåen får mye mer press og vekt på seg enn den egentlig skal.

Sliter med dette med alle par hæler jeg har prøvd. Vet ikke helt hva jeg kan gjøre... noen som har noen tips?

Anonymous poster hash: 15822...7ba
Videoannonse
Annonse
Gjest Lille-pus
Skrevet

Hei,

Sliter med at minstetåen på høyre fot "krøller seg" sammen inni i hælene. Det gjelder kun høyre fot, på andre siden passer skoene godt. Det gjør jo at skoene blir vonde å gå i da den ene lille tåen får mye mer press og vekt på seg enn den egentlig skal.

Sliter med dette med alle par hæler jeg har prøvd. Vet ikke helt hva jeg kan gjøre... noen som har noen tips?

Jeg tror lilletåen din krøller seg sammen nede i skoen... ikke i hælen ;)

- og jeg tror den gjør det fordi du også har litt ulik størrelse på føttene (de aller fleste mennesker har det.. litt ulik størrelse på høyre og venstre fot)

Tipper du hadde trengt 1/2 nummer større, og eventuelt brukt en liten innleggssåle i den skoen som skal være på den minste foten.

Skrevet

Takk for svar, når jeg skriver "hælen" mener jeg selve skoen selvsagt. Pleier å kalle skoen, selv om det kanskje ikke gir så mye mening. Kjipt med alle de skoene jeg har allerede, kan ikke akkurat bytte de ut...

Skrevet

Høyrefoten min er størst, så i mange av mine pumps kan lilletåen finne på å krølle seg litt. Det skjer når skoene er bittelitt for små, men blir altfor store/små om jeg går opp/ned i størrelse, så jeg lever med det.

Det hjelper veldig om føttene er tørre og nesten litt "kjølige" når jeg tar på skoene, da smetter de som regel rett på. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...