Gå til innhold

infurn.com

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noe erfaring med denne siden?

Ser de har kopier av dyre designmøbler, og for meg er jeg helt ærlig ikke opptatt av om det er ekte vare eller ikke, så lenge jeg liker designet.

Tenker mer på erfaring ift. kvaliteten, selve kjøpsprossessen osv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle kjøpe en gang fra dem, men gjennom Groupon. De klarte aldri å levere, utsatte gang på gang, så jeg hevet kjøpet.

Skrevet

Jeg kjøpte også gjennom Groupon en gang. For å si det sånn så tørr jeg ikke ta sjansen en gang til!

Det varte og det rakk før produktet kom. I mens googlet jeg og fant masse klager på firmaet fra folk som ikke hadde mottatt produktene sine.

Omsider fikk jeg den bestilte varen, og den sto ikke til forventningene i heletatt. Mitt råd er derfor å la være å bestille derifra... Sats heller på å kjøp originalen brukt eller noe slikt!

Skrevet

Takk for svar. Da dropper jeg den siden :)

• Liker 1
Skrevet (endret)

,

Endret av Fantomina
Skrevet

Jeg kjøpte også gjennom Groupon en gang. For å si det sånn så tørr jeg ikke ta sjansen en gang til!

Det varte og det rakk før produktet kom. I mens googlet jeg og fant masse klager på firmaet fra folk som ikke hadde mottatt produktene sine.

Omsider fikk jeg den bestilte varen, og den sto ikke til forventningene i heletatt. Mitt råd er derfor å la være å bestille derifra... Sats heller på å kjøp originalen brukt eller noe slikt!

Kan du si hva du var misfornøyd med?

Skrevet

Jeg er misfornøyd med leveringstid, informasjon og kundeservice.

Med produktet er jeg misfornøyd med kvaliteten. Jeg kjøpte en BigBoy som skal være en kopi av FatBoy. På kjøpstidspunktet var jeg ikke klar over at det var en kopi da jeg ikke husket navnet på originalen. Min feil!

Men sekken var uhåndterlig. Stiv og uformbar.

• 4 måneder senere...
Skrevet

Hvordan hevet du kjøpet? Har vært så dum å bestilt derifra uten å google.. Bestilte i går, har sendt dem mail men ikke fått svar.. Bestilte direkte via nettsiden.

Anonymous poster hash: 16d01...10f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...