AnonymBruker Skrevet 11. september 2013 #1 Skrevet 11. september 2013 Jeg tenkte bare å skrive en liten omtale om hudpleie fra Apoteket, da jeg selv kun fant negative tråder om dette før jeg selv hadde prøvd de. Tidligere har jeg prøvd ut disse hudpleie merkene: MD, Decleor, Ole Hendriksen, Clinique og Beaute Pacifique. Disse produktene har endten gitt meg kviser, tørket ut huden eller gitt den altfor mye fett / olje. Etter å ha prøvd disse dyrere merkene fra hudpleier, ville jeg nå prøve ut "dritt" produktene fra Apoteket. Jeg handlet produkter fra serien Cosmica (Aco). Dagkrem, nattkrem, peeling og renseskum. Etter kun èn påføring, føltes huden mye bedre. (Og dette er ikke tull). Huden ble silkemyk og porene trakk seg sammen og så mye finere ut. Nå har jeg prukt produktene fra Cosmica i snart en mnd og jeg kan trygt si at dette er merket jeg skal sverge for de neste årene. Jeg har også funnet ut at jeg får kviser når jeg bruker foundation og/eller pudder om dagen (Dem kommer synlig frem på kvelden). Da renser jeg huden om kvelden med renseskum og smører på nattkrem. Neste morgen, er seriøst ALT borte. Helt vanvittig herlig! Nå har jeg derfor bestemt meg for å prøve å slutte med hudsminke slik at urenhetene jeg har kan forsvinne helt. Har brukt dekkstift osv. nå fordi noen av urenhetene ikke ser ut og jeg ikke tørr å gå slik ute på byen uten å dekke dem. Nå har jeg fri noen dager og skal bare være hjemme. Da satser jeg på at huden klarer å friskgjøre seg helt. Så for dere som lurer, prøv ut Cosmica fra Apoteket. Merket er billig men fungerer absolutt. Huden din kommer til å bli SÅ glad. Produktene jeg handlet er fra Normal til blandet hud. (tror jeg har kombo-hud da jeg ofte blir tørr og fet på samme tid). Produktene gjør at jeg ikke glinser og at jeg ikke føler meg tørr i huden. PERFEKT HUDPLEIE TIL EN BILLIG PENGE! Anonymous poster hash: 627bf...cc3 1
Djungelvrål Skrevet 11. september 2013 #2 Skrevet 11. september 2013 Serien fra Cosmica inneholder ikke aktive ingredienser så den vil fungere helt fint bare som rens og fukt. Feilen jeg tror mange gjør er at de bruker spesifikk hudpleie f.eks fra MD når de egentlig har helt grei hud. Det gjør ofte vondt verre fordi mange av serumene og renseproduktene er tøffe for huden også er man plutselig på en evig runddans med rådyre spesialprodukter når det beste hadde vært å bare rense huden med lactacyd og bruke en mild fuktighetskrem fra Cosmica. Har som deg mer tro på mild pleie men å f.eks bruke et spesialprodukt f.eks BARE på haka hvis man bare har urenheter der. Videre tror jeg ikke huden har godt av 3 forskjellige serumer, toner, skrubb rens, 4 masker, 3 kremer og gud vet hva. Det blir veldig mange kjemikalier etterhvert og tror bestemt det skaper ubalanse og gjør vondt verre. 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2013 #3 Skrevet 12. september 2013 Er du sikker på at du har valgt rette produkter til din hudtype da? Det finnes for eksempel veldig mange som blander tørr og fuktfattig hud. Anonymous poster hash: 43c74...969
Djungelvrål Skrevet 12. september 2013 #4 Skrevet 12. september 2013 Hva er eeegentlig forskjellen? Jeg har fet underhud i t-sone men den er sensitiv og tørr oppå på vinteren. Pannen er normal/tørr. Kinnene mine er normal/ tørre men får en og annen hudorm. Hvordna vet man om man har tørr eller fuktfattig hud??
AnonymBruker Skrevet 12. september 2013 #5 Skrevet 12. september 2013 Hva er eeegentlig forskjellen? Jeg har fet underhud i t-sone men den er sensitiv og tørr oppå på vinteren. Pannen er normal/tørr. Kinnene mine er normal/ tørre men får en og annen hudorm. Hvordna vet man om man har tørr eller fuktfattig hud?? HC har skrevet et ganske informativt innlegg om dette temaet på sin blogg: http://www.hildechristina.com/dehydrert-hud-og-torr-hud Anonymous poster hash: 43c74...969
pusen78 Skrevet 15. september 2013 #7 Skrevet 15. september 2013 Jøbber du på apoteket?Hva er innholdet i de produktene?Fortell oss om alle kjemikaliene i de produktene.Til og med hvis de produktene blir gratis så skal jeg ikke ta dem.Hvis du må smøre deg med et eller annet så den beste alternativen blir urafinert shea smør(OYEMAM.NO).Så økologisk at du kan spise den.
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2014 #8 Skrevet 10. februar 2014 Jeg er sikker på at jeg har valgt riktig ja. Jeg har fuktfattighud som mangler vann og ikke olje. Anonymous poster hash: 627bf...cc3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå