Gå til innhold

Kysser med lukkede øyne? Er det noe i dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Should have known you were trouble, from the first kiss you had your eyes wide open, why were they open? "

Kroppspråk... jeg er usikker på om kjæresten min gjennom 4 år egentlig liker meg..

Det er flere ting jeg stiller spm tegn ved.. Vært slutt to ganger ( bla) hvor han har gjort det slutt .. men...

Ligger det noe i dette? Altså om personen lukker øynene under ett kyss?

Han har alltid hatt dem åpne, noen få ganger har han lukket dem, men det kanskje 5 ganger i løpet alle disse årene....

Hva mener dere?

Anonymous poster hash: f8fd2...3b4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Næ. Jeg gjør det til tider, og er veldig gla i kjæresten min :)

Skrevet

Jeg tror at Bruno Mars bruker det mer som en metafor at hun ikke hadde de rette følelsene(lukker ikke øynene, nyter det egentlig ikke),men at hun heller bare utforsket. (åpne øyner, for å få med seg alt,men ikke føle på det)

Dette var en fin måte for han å gjøre en lang historie kort, men, jeg tror ikke at det å ha åpne øyner nødvendigvis betyr at han ikke er glad i deg. Bruno mars bruker det bare som bildespråk.

Gjest Wanderlust
Skrevet

Syns det er rart. Hvordan klarer man det? Er jo ubehagelig...

• Liker 1
Skrevet (endret)

Nei det vet jeg det virkelig ikke er noe i. Jeg kysser fra tid til annen med åpne øyner, samme med typen og jeg elsker han lidenskapelig mye :strix:

Kyssing er som med sex føler jeg, det blir kjedelig å gjøre det samme hver gang, og det kan føles mer sensuelt og intimt å se på den man elsker fremfor å lukke øynene og kline til i blinde.

Endret av skreppamedleppa
  • Liker 1
Skrevet

Om du har øynene åpne når du kysser, så blir det veldig vondt å se. Dessuten kommer man helt opp i trynet på en person noe som gjør det naturlig å lukke øynene.

Noen få har de kanskje åpne, eller halveis åpne, men folk flest lukker de da det er mest behagelig.

Anonymous poster hash: 74ad1...acd
Skrevet

Jeg kysser som regel med øynene åpen eller i hvert fall delvis åpen. Dama kysser alltid med øynene lukket. Tror ikke hun er mer glad i meg enn jeg i henne. Tror det er ganske likt. Men jeg tror ikke jeg lever meg like mye inn i kysset som henne.

Anonymous poster hash: 35807...37b
Skrevet

Syns det er rart. Hvordan klarer man det? Er jo ubehagelig...

Ubehagelig å ha øyna igjen?

Skrevet

Begge deler er vel greit? Det er jo det samme

• Liker 1
Gjest Wanderlust
Skrevet

Ubehagelig å ha øyna igjen?

Nei, åpne. Om det ikke er et kort kyss.

Skrevet (endret)

Nei, åpne. Om det ikke er et kort kyss.

Sarkastisk?

Edit: sikkert jeg som misforstår, det er snakk om hva som er mest naturlig, du føler ikke et ubehag?

Endret av Arbeider
  • Liker 1
Gjest Wanderlust
Skrevet

Sarkastisk?

Edit: sikkert jeg som misforstår, det er snakk om hva som er mest naturlig, du føler ikke et ubehag?

Nei, jeg tror du misforstår :) Det jeg mener er at jeg tror det vil være ubehagelig å ha øynene åpne om man kysser lenge.

Gjest Lille-pus
Skrevet

Veeel... jeg må innrømmet at det hender jeg ta meg en sneakpeak... :fnise:

Rett og slett fordi han er deilig å se på når han kysser meg med øynene lukket.

- og jeg vet jeg ikke er den eneste av oss som sniktitter litt innimellom ;)

Skrevet

Veeel... jeg må innrømmet at det hender jeg ta meg en sneakpeak... :fnise:

Rett og slett fordi han er deilig å se på når han kysser meg med øynene lukket.

- og jeg vet jeg ikke er den eneste av oss som sniktitter litt innimellom ;)

Samme her, og det hender vi åpner og lukker øynene omtrent samtidig. Litt småflaut og samtidig søtt :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...