AnonymBruker Skrevet 11. september 2013 #1 Skrevet 11. september 2013 Jeg har hatt utestående penger hos Ellos pga retur av en vare. Jeg har handlet der i ettertid, men de skylder meg fremdeles et lite beløp. I går sjekket jeg kontoen min der, og da hadde de fjernet dette beløpet. Jeg sendte de en mail, da jeg lurte på hva som hadde skjedd, og fikk i dag dette svaret: "Det er en autokorrigering som har skjedd. Om det er et veldig lite beløp som står igjen som saldo før ny faktura skrives ut og det f.eks renter eller gebyer blir det autmatisk fjernet i systemet." Beløpet er ikke av betydning (kr 20,-), men jeg synes det var frekt gjort. Hadde det vært omvendt, ville de lagt på fakturagebyr og krevd meg for pengene... Er det noen som vet, om de har lov til å "ta penger" fra kunder på denne måten? Anonymous poster hash: b9606...b93
Gjest tuppesjura Skrevet 18. september 2013 #2 Skrevet 18. september 2013 Hørtes rart ut. Har aldri opplevd dette hos Ellos, og har ofte hatt penger tilgode der. De står som regel til jeg kjøper noe neste gang, også trekkes det fra summen da. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå