AnonymBruker Skrevet 11. september 2013 #1 Skrevet 11. september 2013 Noen som har erfaring med en god fysioterapaut her i Trondheim? Problemet er et kne, mulig det kan være det som kalles for runners knee. Har fått henvisning fra legen min. Men da må jeg jo ha en fysioterapaut som får støtte til dette. Jeg er også student så har ikke råd til å betale så mye.. Gjerne også sentrumsnært. Anonymous poster hash: f554d...0af
AnonymBruker Skrevet 11. september 2013 #2 Skrevet 11. september 2013 Og det er jo umulig å finne ut hvilke fysioterapauter som mottar drifttilskudd Anonymous poster hash: f554d...0af
FantasDick Skrevet 12. september 2013 #3 Skrevet 12. september 2013 Anbefaler Geir Fische på Moholt fysikalske. Har vært hos han med knærne mine selv - han er god på idrettsmedisin. Jeg har selv PFPS.
Wildy Skrevet 12. september 2013 #4 Skrevet 12. september 2013 Centrum Fysikalske har driftsavtale. Var der i forbindelse med knær og opptrening etter operasjon; veldig fornøyd.
AnonymBruker Skrevet 12. september 2013 #5 Skrevet 12. september 2013 Lars på midtbyen fysikalske! Anonymous poster hash: ad5ec...64d
addict Skrevet 16. september 2013 #6 Skrevet 16. september 2013 Centrum Fysikalske har driftsavtale. Var der i forbindelse med knær og opptrening etter operasjon; veldig fornøyd. Jeg er ikke TS, men takk for tips!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå