Gå til innhold

BH-innlegg?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettopp vært å prøvd kjolen med undertøyet jeg skal ha. Har holdt på å strammet kjolen før, uten undertøy, dermed har det vært slik at "flesket henger" rundt kanten på kjolen (skal ha stroppeløs).

Strammet den ikke så mye nå fordi det er en plate som er bak snøringen i ryggen som skal sitte i "knapper" i kjolen.

Når alt dette er gjort, er det likevel vidt framme...over puppa...

Kan jeg ha innlegg?? Bare for å fylle ut, eller bør kjolen syes inn?? Det er ikke mye om å gjøre..

Hvor får jeg isåfall kjøpt innlegg??

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hvor får jeg isåfall kjøpt innlegg??

Innlegg får du kjøpt på H&M, Lindex og velassorterte undertøysforretninger.

Skrevet

innlegg får du kjøpt i en undertøysbutikk..F,eks på steen&strøm..Jeg anbefaler oljeinnlegg,det puscher opp det meste--

Du må nok ikke sy den inn,bare fylle opp litt :sjarmor:

Skrevet

Sikkert finere å fylle opp.

De innleggene som h&m, lindex o.s.v har er ikke gode. Gå på en undertøysforretning. Selv om det er dyrere er det verdt det. Så faktisk at Ellos hadde sånne. De så ganske gode ut.

JEg fant ingen og uka før var jeg så desperat at jeg endte med mors gamle hvite skulderputer!!!!!!!!!!!!! :hoho::hoho::hoho:

Skrevet
innlegg får du kjøpt i en undertøysbutikk..F,eks på steen&strøm..Jeg anbefaler oljeinnlegg,det puscher opp det meste--

Du må nok ikke sy den inn,bare fylle opp litt :sjarmor:

Jeg satser nok også på innlegg hvis nødvendig for å fylle ut på de rette stedene i kjolen. Har god erfaring med oljeinnlegg i BH ellers - er ikke så velutstyrt fra naturens side... :-?

Derfor synes jeg ofte det kan være fint med innlegg for å se mer velproporsjonert ut under enkelte klesplagg :sexy:

Leste også et råd om undertøy på bryllupsdagen som jeg kommer til å følge: Det viktigste er at kjolen sitter penest mulig hele dagen og på bildene. Om man så må ta i bruk korsett, push-up, hold-in, etc. Så kan man ha litt mer minimalt og sexy undertøy til å ta på seg før bryllupsnatten... :ler:

Skrevet

Jeg har også kjøpt oljeinnlegg til å bruke under kjolen min. Veldig behagelig å å bruke, og kjolen satt finere på. Hjelper å fylle ut litt for oss som har lite fra før. :)

Skrevet
Jeg har også kjøpt oljeinnlegg til å bruke under kjolen min. Veldig behagelig å å bruke' date=' og kjolen satt finere på. Hjelper å fylle ut litt for oss som har lite fra før. :)[/quote']

Hvor kjøpte du dine og hvor mye kostet de? Jeg har bare kjøpt BHer med innlegg før, ikke løse. Ser du bor i Bergen, jeg skal dit likevel i mai for å prøve kjoler.

Skrevet

The bride:

Jeg kjøpte innleggene hos undertøybutikken Nelly i Kløverhuset. Jeg tror jeg betalte kr. 240. Kjøpte de sammen med undertøyet mitt. Kjempegod service på Nelly forresten. Kan absolutt anbefales. Skal du kjøpe undertøyet ditt i Bergen også eller?

Skrevet
The bride:

Jeg kjøpte innleggene hos undertøybutikken Nelly i Kløverhuset. Jeg tror jeg betalte kr. 240. Kjøpte de sammen med undertøyet mitt. Kjempegod service på Nelly forresten. Kan absolutt anbefales. Skal du kjøpe undertøyet ditt i Bergen også eller?

Takk for svar! :) Ja det er godt mulig at jeg kjøper undertøyet mitt i Bergen også. Har sett en kjole på Kikki's som jeg kan tenke meg og da kan det passe fint å kjøpe, evt deponere på, undertøy i samme by. Det er jo så viktig at undertøyet sitter pent under kjolen og man vet jo ikke det før man har kjolen og undertøyet på samtidig. kanskje man oppdager at noen spiler synes, eller at det buler på feil steder... :-)

Prismessig kan jo Bergen være bedre enn Oslo også. Dessuten bor forloveren min der, så hun er med når slike viktige avgjørelser skal tas! :wink:

Skrevet

Vært å kjøpt resten av undertøyet mitt i dag, men det er ingen som har oljeinnlegg...bare silikoninnlegg...

Isåfall, så var de litt små til å fylle kjolen godt nok ut. På hennes og maurits fikk jeg (gratis) puter...mange puter, som folk har plukka ut av bhene... Skal prøve å fylle ut med dem... Ser ikke særlig pent ut, men det får så være.

Skrevet
Ser ikke særlig pent ut, men det får så være.

Er jo ikke nøye om det ikke ser pent ut, så lenge de gjør nytten for seg så. Skal til byen i morgen, kan jo se om det har oljeinnlegg der om du vil?

Skrevet
Skal til byen i morgen, kan jo se om det har oljeinnlegg der om du vil?

Takk for det Camie, men du trenger ikke gjøre det for min del. Skal prøve med de jeg har nå... Fikk tips av jea at de har hos Ellos...av alle plasser :). Men som sagt, skal prøve med de jeg allerede har.

Skrevet

Turi Skrev:

Jeg kjøpte innleggene hos undertøybutikken Nelly i Kløverhuset

Nei, nå tuller jeg fælt. Butikken heter Netty. En liten skriveleif. :-?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...