AnonymBruker Skrevet 11. september 2013 #1 Skrevet 11. september 2013 Jeg er i midten av 30-årene og har på en datingside fått flere henvendelser fra en 41 år gammel 2-barnsfar som bor i samme by som meg. Han har presentert seg ved fullt navn,og ville at jeg skulle legge ham til på face. Jeg har enda ikke svart på henvendelsene hans, men ut i fra både datingprofilen og fb profilen han virker seriøs og normal og han er dessuten veldig kjekk;) Men som nevnt har vi ikke hatt kontakt enda,pga.jeg er veldig i tvil over sivilstatusen hans. På en annen datingside som jeg ikke lenger er aktiv på var jeg nylig innom bare for å se.Da så jeg at han hadde profil der også,nylig oppdatert og med sivilstatus separert. Dette gjorde meg litt betenkt.Mulig jeg er veldig forsiktig men hva tenker dere om å aktivt lete etter dater før man er formelt skilt? Ville dere datet en separert mann uten betenkeligheter? Jeg er på utkikk etter en seriøs fyr og er ikke interessert i å være noe rebound.. Anonymous poster hash: d71b3...106
Nettinettet Skrevet 11. september 2013 #2 Skrevet 11. september 2013 Jeg synes du skal treffe han og se hvordan ting vil være i virkeligheten, men samtidig være bevisst på sivilstatusen hans. Så lenge du er bevisst vil du ikke bli noen rebound heller. Du vet jo ikke hvordan situasjonen har vært for han, og at han er inne på flere datingsider har ingen betydning. Det er de fleste.
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2013 #3 Skrevet 11. september 2013 Vel, jeg hadde truffet ham før jeg la ham til på fb.
Gjest winston Skrevet 11. september 2013 #4 Skrevet 11. september 2013 Jeg ville vært mer betenkt på at han ga deg kontaktinfo helt uten videre.. Du er nok ikke den eneste han gjør det til.
Gjest Lille-pus Skrevet 11. september 2013 #5 Skrevet 11. september 2013 Jeg er i midten av 30-årene og har på en datingside fått flere henvendelser fra en 41 år gammel 2-barnsfar som bor i samme by som meg. Han har presentert seg ved fullt navn,og ville at jeg skulle legge ham til på face. Jeg har enda ikke svart på henvendelsene hans, men ut i fra både datingprofilen og fb profilen han virker seriøs og normal og han er dessuten veldig kjekk;) Men som nevnt har vi ikke hatt kontakt enda,pga.jeg er veldig i tvil over sivilstatusen hans. På en annen datingside som jeg ikke lenger er aktiv på var jeg nylig innom bare for å se.Da så jeg at han hadde profil der også,nylig oppdatert og med sivilstatus separert. Dette gjorde meg litt betenkt.Mulig jeg er veldig forsiktig men hva tenker dere om å aktivt lete etter dater før man er formelt skilt? Ville dere datet en separert mann uten betenkeligheter? Jeg er på utkikk etter en seriøs fyr og er ikke interessert i å være noe rebound.. Anonymous poster hash: d71b3...106 Positivt at han opererer under fullt navn, men jeg ville nok møtt ham før jeg eventuelt gav ham innpass på Face... Separasjonsperioden er 1 år, så ha nå det i bakhodet når du eventuelt møter ham. Jeg ville sett litt på meldingen han sendte og evaluert om den gav inntrykk av å være 'copy-paste' eller om den faktisk er til deg.
AnonymBruker Skrevet 11. september 2013 #6 Skrevet 11. september 2013 Denne mannen har panikk. Han må vise eksen at han har dametekke. Jeg ville kuttet forbindelsen, jo før jo bedre. Anonymous poster hash: 53215...71c 1
Gjest Runforit Skrevet 11. september 2013 #7 Skrevet 11. september 2013 Ville i det minste møtt fyren for en kaffe. Er ikke noe forpliktende det. Finner fort ut da om hvordan livssituasjonen hans er.
AnonymBruker Skrevet 12. september 2013 #8 Skrevet 12. september 2013 Jeg er separert. Ekteskapet var slutt en stund før vi tok ut separasjon, og jeg har rukket å ha en rebound i mellomtiden, så jeg er for lengst ferdig med det forholdet. Det viktigste er jo hva han føler. Om han er 100% ferdig med eksen eller ikke. Separasjonen er bare en formalitet.Anonymous poster hash: 46f03...d1d
Gjest KateW Skrevet 12. september 2013 #9 Skrevet 12. september 2013 Jeg ville møtt ham, men min erfaring er at menn som oppgir fult navn, vil legge til på FB og er separert er helt paniske etter å få pult / nytt forhold før ekskona. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå