vilja Skrevet 26. april 2004 #1 Skrevet 26. april 2004 Må smile av samboer når det er favorittlagene som spiller på tv. Han har på seg skjerf og t-shirt med navn og logo på. Forøvrig er det Asjenal og Vålerenga. Er det vanlig blandt deres menn? Ingen kritikk, men det er godt at gutten er i behold der inne........
Gjest Phair Skrevet 26. april 2004 #2 Skrevet 26. april 2004 Ikke med t-skjorte og skjerf, men brøling og rop ja. Liker at han liker fotball jeg, guttungen min:)
Snabelsnuppa Skrevet 27. april 2004 #3 Skrevet 27. april 2004 Samboeren min er RBK-tilhenger og tar som regel på seg klubbskjorta når han skal se kamp, + kanskje en øl og MASSE engasjement! Vilja - jeg liker nicket ditt! Datra vår skal nemlig hete det... :D
Sheba Skrevet 27. april 2004 #4 Skrevet 27. april 2004 Det er vanlig blant både mann og kvinne hjemme hos oss ihvertfall! Bortsett fra at vi selfølgelig helst ser fotballen live på stadion i stedet for hjemme i stua.. - En by - ett lag - Vålerenga! Klems fra Sheba som elsker fotball i sin alminnelighet og Vålerenga i sin særdeleshet
Gjest Poirot Skrevet 27. april 2004 #5 Skrevet 27. april 2004 Vi har Arsenalplakat i glass og ramme, men jeg har fått unngått at den henger i et vikitg rom. Hakk har vi i veggen også, fra han kastet et plastglass i veggen en gang de tapte en vikitg kamp.
liv Skrevet 27. april 2004 #6 Skrevet 27. april 2004 Det er vanlig blant både mann og kvinne hjemme hos oss ihvertfall! Bortsett fra at vi selfølgelig helst ser fotballen live på stadion i stedet for hjemme i stua.. - En by - ett lag - Vålerenga! Klems fra Sheba som elsker fotball i sin alminnelighet og Vålerenga i sin særdeleshet Skal vi møtes på hver vår siden av banen i fredrikstad på mandag?
MarianneE Skrevet 27. april 2004 #7 Skrevet 27. april 2004 Her hjemme er vi slik begge to..... :oops:
Elze Skrevet 27. april 2004 #8 Skrevet 27. april 2004 Drakt og skjerf tar vi på hvis vi skal på kamp på stadion, eventuelt se kamp på pub. Ikke hjemme. Men hyler og skriker gjør vi begge to! Jeg tror jeg er verst :oops:
Gjest gjesta Skrevet 27. april 2004 #9 Skrevet 27. april 2004 Et lite sidespor... Bodde tidligere i blokk og naboen vegg-i-vegg var en dame i 40-åra. Noen ganger kom det skikkelig bråk fra leiligheta med roping og skriking. Lurte først på om det var noen som fikk juling. Dama var skikkelig fotballfan og når laget hennes skåret så sto jubelen i taket
nat26 Skrevet 27. april 2004 #10 Skrevet 27. april 2004 Vi elsker fotball begge to.så vi sitter og skriker samtidig Han heier på vif,mens jeg er man u fan.Liker også fc porto
Sheba Skrevet 27. april 2004 #11 Skrevet 27. april 2004 [ Skal vi møtes på hver vår siden av banen i fredrikstad på mandag? Det er en avtale, Liv! Billetter er allerede innkjøpt, vi gleder oss veldig! Må det beste laget vinne...så lenge det er VIF da!
liv Skrevet 27. april 2004 #12 Skrevet 27. april 2004 Det er en avtale, Liv! Billetter er allerede innkjøpt, vi gleder oss veldig! Må det beste laget vinne...så lenge det er VIF da! Du har missforstått.. Det er FFK
Sheba Skrevet 27. april 2004 #13 Skrevet 27. april 2004 Beklager kjære deg, på mandag må nok aristokratene bite i gresset. Men ikke ta det så tungt, det er ingen skam å få bank av Enga... Sånt kan skje den beste vet du, hehe.
liv Skrevet 27. april 2004 #14 Skrevet 27. april 2004 :o Enga de rykker ned i år de.. (nå får jeg vel bank av sabisen til siss om han ser det her..)
Amarone Skrevet 27. april 2004 #15 Skrevet 27. april 2004 Samboeren min fikk klubbskjerf av meg i bursdagsgave (blant annet). Det bruker han når han er på fotballkamp. :-) Laget "hans" er i 1.divisjon, så det er ikke så ofte kampene blir vist på tv. Men, kanskje han ville hatt på skjerfet? Vet ikke... Amarone
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå