Gå til innhold

Ønsket om barn, er jeg normal?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg har et veldig sterkt ønske om barn for tiden. Jeg føler meg så utrolig klar, selv om andre ting i livet ikke er helt perfekte for øyeblikket. Jeg er f.eks fortsatt student osv. Jeg har ikke sagt til Mannen min at jeg er klar for å sette igang, så det er forløbig bare jeg som vet det :fnise:

Jeg bare lurer på om ønsket mitt er har blitt litt for ekstremt. Den siste tiden har jeg drømt om barn og babyer hvernatt! Og i natt drømte jeg faktistk at vi hadde fått et barn. Det som gjør at jeg føler meg litt gal er at nå savner jeg på en måte babyen, babyen som var i drømmen!!. Er det noen andre som har opplevd dette?

Anonymous poster hash: cd8b6...e64
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta en test, mulig du allerede er gavid ;) Jeg drømte i hvert fall slik da ;)

Om du ikke er det, må du jo rett og slett bare snakke med mannen din, for enten er han på samme tanken, eller motsatt, og det er uansett noe dere må snakke om.
Er han ikke klar må du jo bare vente, så hvorfor gå å pine seg selv da....?

Anonymous poster hash: 7431e...236
Skrevet

Du er nok gal! Du bør legges inn på psykriatrien

Anonymous poster hash: cd8b6...e64
Skrevet

Det er helt normalt å ha et ønske om barn. Mange får barn selv om de studerer å klarer dette fint. men du må være 100% sikker på at du virkelig vil dette, for det er ingen veg tilbake! Å ha barn mens man studerer er hardt og du må være innstilt på å klare det.

Anonymous poster hash: 18d1c...75e
Skrevet

Det er normalt. Det er biologi. Jeg hadde enkelte perioder helt fra 18 års alderen der jeg drømte om baby, selv om fornuften skrek at det var idiotisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...