Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :) Vanligvis bruker jeg fundation fra dior med veldig lett dekkevne, men pga endel rødhet i huden nå ønsker jeg en billig fundation med bedre dekkevne som jeg kan bruke.

Vita har 30 % på alle max factor produkter, er det noen som har prøvd noen av fundation deres og vet om de har en med god dekkevne? eventuelt andre rimelige fundationer man får tak i butikk med god dekkevne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

3-1 All Day Flawless. Den er knallgod, har brukt opp kanskje 3-4 flasker av den.

Anonymous poster hash: 44609...279
Skrevet

Og den gir veldig god dekkevne?=) Bruker så lite sminke at jeg vil gjerne huden skal være plettfri! :)

Skrevet

Jeg har prövd litt fra max factor, men ikke så mange! De er helt OK, men de fleste sier at L'Oreal sin True Match Foundation er den aller beste foundationen blant "billig"-merkene og den er like god som mange av de dyre produktene. Den er kjempegod og dekker veldig godt! Den har også mange farger å velge mellom, alt fra kalde til varme toner. Personlig synes jeg alle, enten du har varm, nöytral eller kald hudtone kler foundationer med varme, gule toner. Det gule nöytraliserer det röde i huden, så du vil se bra ut uansett ;)

Skrevet

Jeg opplever at foundation fra MF er veldig rosa og at de kaker seg mer enn foundation fra andre merker f.eks Boujoir som de selvfølgelig ikke selger i Norge..

Skrevet

Valget falt på lasting performance i naturale beige, og den passet meg kjempegodt :)

Skrevet

Da er du veldig mørk, den har jeg hatt. Kunne bare bruke den midt på sommeren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...