Gå til innhold

Erstatning for barn ved ufrivillig barnløshet.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om det er noen andre her som har noe som de fyller tomrommet fra ett barn med? Jeg er veldig interessert i å høre hva, og i hvor stor grad?

Jeg har en ting som jeg har "begravet" meg selv helt i. (Nei, det er ikke en negativ eller skummel ting.) Mine nærmeste forstår ikke at det er pga savnet etter barn at jeg gjør dette, og ser på meg som veldig rar for at jeg holder på som jeg gjør.

Men jeg tenker, jeg kan da ikke være den eneste i hele verden som har fyller tomrommet av å ikke ha barn med noe annet, vell???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi reiste mye, koste oss på restaurant, tok spontane helgeturer, sto på ski, trente og var generelt veldig ego :) det var superdeilig!

Etter et par år ble vi lei av å være ego og meldte oss sm fosterhjem.

Anonymous poster hash: ea9b9...c69

Skrevet

Det hørtes da aktivt ut :fnise:

Hva slags fosterhjem? Er dere det fortsatt? :)

Skrevet

Når jeg leste overskriften trodde jeg du skulle spørre om det var mulig å få erstatning, altså penger, fordi du var ufrivillig barnløs....

• Liker 3
Skrevet

Når jeg leste overskriften trodde jeg du skulle spørre om det var mulig å få erstatning, altså penger, fordi du var ufrivillig barnløs....

:fnise: Hvem skulle jeg fått den erstatningen av når jeg er barneløs pga PCOS? :fnise:

Skrevet

Det hørtes da aktivt ut :fnise:

Hva slags fosterhjem? Er dere det fortsatt? :)

Haha, ja vi gjorde ikke alt det på en gang da :fnise: Men vi utnyttet det at vi kunne bestemme 100% over oss selv, for de som sier at livet ikke forandres når man får barn de lyver...

Vi ble godkjent som fosterhjem for er barn mellom 0 og 2 år, veldig mange så små barn trenger et fosterhjem de kan vokse opp i og bo til de er voksne. Ta kontakt med bufetat i din kommune hvis du er nysgjerrig, i min kommune har de informasjonsmøter en gang i måneden. Alt er uforpliktende.

Har en liten tass i huset nå, og det er utrolig moro å følge med på utviklingen og merke hvordan vi knyttes sammen sakte men sikkert :)

Skrevet

Haha, ja vi gjorde ikke alt det på en gang da :fnise: Men vi utnyttet det at vi kunne bestemme 100% over oss selv, for de som sier at livet ikke forandres når man får barn de lyver...

Vi ble godkjent som fosterhjem for er barn mellom 0 og 2 år, veldig mange så små barn trenger et fosterhjem de kan vokse opp i og bo til de er voksne. Ta kontakt med bufetat i din kommune hvis du er nysgjerrig, i min kommune har de informasjonsmøter en gang i måneden. Alt er uforpliktende.

Har en liten tass i huset nå, og det er utrolig moro å følge med på utviklingen og merke hvordan vi knyttes sammen sakte men sikkert :)

Å! Sånn ja! :idesmil: Hørtes jo kjempe interessant ut! Det kan jeg så absolutt undersøke nermere om, for å se om det er noe som kan passe til oss :) Men slik det er akkurat nå i dag så er det nok noen firbente som må ut før det kommer noen tobente inn.. :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...