Gjest Violetta Skrevet 11. september 2013 #1 Skrevet 11. september 2013 Jeg må velge teksting for hver gang jeg åpner netflix. Samme for hver gang jeg starter ny episode. Noen som vet hvordan jeg kan velge teksting en gang for alle?
ekkoet Skrevet 11. september 2013 #2 Skrevet 11. september 2013 Det står noe her: https://support.netflix.com/nb/node/3917 Men regner jo med at du til vanlig ser på mer enn 5 minutter etter du har slått på norsk, så høres ikke ut som at det virker. Regner heller ikke med du har noen andre i husstanden som slår den av mellom hver gang du ser. Jeg vet ikke om det funker, men ville prøvd følgende: -Logg inn på netflix med en nettleser (ikke nettbrettet) og sørg for at bokmål er valgt som språk i profilinstillingene -Logg inn på netflix med en nettleser (ikke nettbrettet) se en serier/film og sørg for at bokmål er valgt som språk i 5 minutter Jeg greier ikke å lese fra denne siden om denne 5 minuttersregelen bare gjelder når du bruker netflix via nettleser og ikke via nettbrettet.
Gjest Violetta Skrevet 12. september 2013 #3 Skrevet 12. september 2013 Tusen takk for hjelpen, det gjorde susen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå