AnonymBruker Skrevet 11. september 2013 #1 Skrevet 11. september 2013 For en tid tilbake var jeg noen uker i Mellom-Amerika, og iløpet av turen begynte jeg å flasse inni hendene. All huden i håndflatene ble skjellete og falt til slutt av, om noen har forsøkt Baby Foot, så så det litt sånn ut. Noen som aner hva dette kan komme av ? Kan det ha noen sammenheng med fuktig klima, strand og saltvann? Det har aldri hendt meg tidligere, så jeg ble litt forundret.. Anonymous poster hash: 3664a...73e
Silfen Skrevet 11. september 2013 #2 Skrevet 11. september 2013 Det er vanlig ved skarlagensfeber, eller så vet jeg ikke.
AnonymBruker Skrevet 11. september 2013 #3 Skrevet 11. september 2013 Jeg tenkte også skarlagensfeber. Du har ikke vært syk for noen uker siden? Anonymous poster hash: c301e...bf8
AnonymBruker Skrevet 11. september 2013 #4 Skrevet 11. september 2013 Jeg tenkte også skarlagensfeber. Du har ikke vært syk for noen uker siden? Anonymous poster hash: c301e...bf8 Jeg var ikke syk, det var bare huden som flasset av. Må ha vært klimaet og mye vann og saltvann i kombinasjon som har gjort det ts Anonymous poster hash: 3664a...73e
muttra Skrevet 11. september 2013 #5 Skrevet 11. september 2013 er godt mulig at du har rett ts men var du på antibiotika et par uker før du dro, så kan det være grunnen
AnonymBruker Skrevet 11. september 2013 #6 Skrevet 11. september 2013 Var det bare inni håndflatene? Ingen andre steder på kroppen? For da gir det ikke mening med fuktig klima, strand og saltvann. Gå til legen - er mye rart en kan plukke opp i mellom-amerika Anonymous poster hash: fb5cb...9f0
fresia Skrevet 12. september 2013 #7 Skrevet 12. september 2013 jeg opplevde akkurat det samme etter en uke i Tyrkia i sommer. flasset inni hendene. jeg kjøpte meg en håndkrem for veldig tørr hud og det hjalp meg veldig, men tok sikkert 3-4 dager før hendene var myke og fine igjen. jeg tror også det er på grunn av saltvann og varme temperaturer/klima (var opptil 50 grader da jeg var der)
pantora Skrevet 12. september 2013 #8 Skrevet 12. september 2013 Brukte du mye desinfiserende gele, servietter ol?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå