AnonymBruker Skrevet 11. september 2013 #1 Skrevet 11. september 2013 Hei! Det er vel ennå litt tidlig å håpe på at butikkene er begynt å selge julepynt, (vanligvis rekker det at sånt er i salg til 1. desember for min del, men i år skulle jeg gjerne hatt juletrekuler allerede nå...) Derfor lurer jeg på om noen vet hvor jeg kan få kjøpt fine juletrekuler, og om noen vet steder dette kan være i salg allerede nå? Blir glad for svar Anonymous poster hash: 9896f...dd4
Gjest Anubiel Skrevet 11. september 2013 #2 Skrevet 11. september 2013 Det kommer vel an på hva du mener med fine kuler? Jeg kan ikke si jeg vet om butikker der dette finnes nå, men nettbutikker selger jo slikt året rundt. Royaldesign selger f.eks. juleornamenter fra Georg Jensen og Holmegard. Ellers så finnes jo slikt alltid på ebay!
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2013 #3 Skrevet 11. september 2013 Julehuset i Bergen er en helårs julebutikk. I november og desember har butikken jul i to etasjer, men resten av året er det jul kun i 2. etasjen. Butikken inneholder alt en trenger av pynt til en tradisjonell norsk julefeiring. Her finner du julekuler, julelys, juletrefot, engler, nisser, servietter, tekstiler, julekrybber og masse andre pyntegjenstander.http://www.visitbergen.com/no/SHOPPING/Souvenir/?TLp=179387&Julehuset= Kanskje finnes tilsvarende julebutikker andre steder i landet?
Lou Salome Skrevet 11. september 2013 #4 Skrevet 11. september 2013 Julehuset i Drøbak. Åpent året rundt.
AmandaVI Skrevet 16. september 2013 #5 Skrevet 16. september 2013 Ifjor fant jeg noen nydelige sølvhjerte-kuler på Nille (!) Hadde bare dem og små lys på treet. Enkelt og fint:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå